flabben2k Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har en Nec Multisync LCD1770GX og har i det siste fått sinsykt mye pixel feil, starta med 1-2 og det var liksom okey snart 2år gammel ikke noe å plages med, men plustelig forige uke starta det å komme masse pixel feil, eller tror det er pixel feil, hvertfall feil farge , grøn,rød for det meste. Men så er det ikke hele tida er der, kommer og går. Går det ant å repare pixel feil? Lurte om jeg sku prøve å få den levert inn til infocare og se om dem klare å fikse det, eller få ny skjerm. Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Har en Nec Multisync LCD1770GX og har i det siste fått sinsykt mye pixel feil, starta med 1-2 og det var liksom okey snart 2år gammel ikke noe å plages med, men plustelig forige uke starta det å komme masse pixel feil, eller tror det er pixel feil, hvertfall feil farge , grøn,rød for det meste. Men så er det ikke hele tida er der, kommer og går. Går det ant å repare pixel feil? Lurte om jeg sku prøve å få den levert inn til infocare og se om dem klare å fikse det, eller få ny skjerm. 8372507[/snapback] Jeg tror det er skjermkortet ditt som tuller med deg. Har hatt dette problemet selv, men det var nesten utelukkende etter at PCen krasja i spill at jeg fikk slike pixelfeil. Etter at jeg oppdaterte driverne har jeg ikke lenger problemet. Endret 13. april 2007 av Cosmo7 Lenke til kommentar
Durac Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det ikke sånn med pixler at de først får en "feil", så dør de? (de forsvinner for godt?) Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Skifta drivere og forsatt samme feil. Er også feil på noen bokstaver i bios oppstarten også, prøvde skjermen på laptop min når det var feil på pcen og skjermern er det ikke noe feil på. Så googla jeg litt og fant denne linken http://www.bjorn3d.com/forum/archive/index.php/t-12229.html Og viser seg at flere med XFX 7900GT bruker å få sånne feile farger på skjermen, dots, artifacts osv.. Men så har jeg bytta ut vifta på korte fordi det bråka som faen ,, tro om jeg har muliget å sende kort tilbake der jeg kjøpte for å få det fixa/et nytt likends kort, selv om jeg har bytta ut vifta. Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skifta drivere og forsatt samme feil. Er også feil på noen bokstaver i bios oppstarten også, prøvde skjermen på laptop min når det var feil på pcen og skjermern er det ikke noe feil på. Så googla jeg litt og fant denne linken http://www.bjorn3d.com/forum/archive/index.php/t-12229.html Og viser seg at flere med XFX 7900GT bruker å få sånne feile farger på skjermen, dots, artifacts osv.. Men så har jeg bytta ut vifta på korte fordi det bråka som faen ,, tro om jeg har muliget å sende kort tilbake der jeg kjøpte for å få det fixa/et nytt likends kort, selv om jeg har bytta ut vifta. 8382666[/snapback] ja du kan sende det inn, men du må ha orginal vifte med i pakningen(veit ikkje om den orgianle må vera montert på og..) Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Monter på den gamle kjøleren og send tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå