vi3t Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har gått 2 år med elektro og ett år med allmenn påbygning. Jeg lurer da på om NÅR jeg har strøket så mange fag, er det kanskje lurt for meg å gå om allmenn påbygning eller bare ta opp fag? Hvis jeg skal ta opp fag, på hvilken måte gjør jeg det på? Jeg studere nåværende på Noroff Institutt. Får ikke tilbud på å ta opp fag som vanlig høgskoler gir. Da snakker vi om oslo område, sentrum. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Når man går samme kurset opp igjen så kan man vel få beholde karakterene i fag man besto tidligere tror jeg. Altså du slipper å møte opp i fag du har bestått. Du burde snakke med rådgiveren på skulen din for mer og bedre informasjon. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 joa, men hva med at jeg ikke vet? vet rådgiveren det? det så ut som je bare fikk karakter for noen fag men je hadde samme som forrige år? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Skal du ha stipend må du ta nok fag Det lureste hadde vert å ta allmenn påbygning på nytt og søke fritak i de fagene du er førnøyd med karakterene i. Og evt ta andre fag du ikke hadde fra før om du må fylle opp timene pr uke til stipend. Dettekan gjøres på vidregående/ privat-vidregående og høyskoler som har forkurs. Endret 20. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå