Kalinken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har aldri vært i Syden og fredeles er det global oppvarming. 8381167[/snapback] Jeg har aldri drept noen og fremdeles dør mange tusen av mord. Har jeg sagt at jeg vet hvordan alle tenker? Jeg gjør en antakelse, jeg er jo ikke tankeleser. 8395528[/snapback] Du uttaler deg så bastant at det skulle man jammenmeg tro. Noen ting er idiotiske å si og kan egentlig bare holdes kjeft om, sånn er det bare. 8395528[/snapback] Enig. Ytringsfrihet er no' dritt! Tror kanskje Sponheim at utsagnet hans vil resultere i noe håndfast? Det tviler jeg på. Da kan han holde slikt for seg selv, eller skrive et leserinnlegg i VG. Ikke utbasunere det på nyhetene for å irritere folk. Kunne nærmest se trassen i øynene hans.8395528[/snapback] Kanskje han påvirker noen til å droppe Hellasturen de egentlig hadde planlagt i høstferien? Kanskje han hjelper med å holde klimaproblemene på agendaen? Kanskje dette er å rope "Ulv! Ulv!" og bare fører til at flere blir apatiske ovenfor den massive påvirkningen media bedriver? Det er vanskelig å si utfallet av en kommentar som denne, men han prøver ihvertfall. Dette er intetsigende. 8395528[/snapback] Avfei all kritikk, den rette måten å diskutere på. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du uttaler deg så bastant at det skulle man jammenmeg tro. Er enig i det. Det uthever vanligvis poenget mitt. Enig. Ytringsfrihet er no' dritt! Han kan mene hva han vil, men han trenger ikke komme med trynet sitt i Dagsrevyen hver gang han har noe dumt å si. Kanskje han påvirker noen til å droppe Hellasturen de egentlig hadde planlagt i høstferien? Det gjør han nok ikke. Kanskje han hjelper med å holde klimaproblemene på agendaen? Dette er ikke å holde klimaproblemene på agendaen. Dette er gnål. Kanskje dette er å rope "Ulv! Ulv!" og bare fører til at flere blir apatiske ovenfor den massive påvirkningen media bedriver? Ja? Avfei all kritikk, den rette måten å diskutere på. Det du skrev var i bunn og grunn intetsigende. Å trekke inn eksempler ala flat jord og slaveri og at verden ikke går framover med folk som ikke har meninger utover det vanlige? Det er vel ikke akkurat revolusjonerende nyheter Sponheim kommer med? Det er jo bare grønt vissvass. 8398113[/snapback] Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er enig i det. Det uthever vanligvis poenget mitt. 8398230[/snapback] Samtidig som det får deg til å virke mindre reflektert enn det jeg tror du er. Han kan mene hva han vil, men han trenger ikke komme med trynet sitt i Dagsrevyen hver gang han har noe dumt å si.8398230[/snapback] Han kan mene hva han vil, og han kan si hva han vil. Hvis det er det at han får oppmerksomhet som er problemet burde du vel heller rette frustrasjonen din mot mediene? Kanskje han påvirker noen til å droppe Hellasturen de egentlig hadde planlagt i høstferien? Det gjør han nok ikke. Kanskje han hjelper med å holde klimaproblemene på agendaen? Dette er ikke å holde klimaproblemene på agendaen. Dette er gnål. Kanskje dette er å rope "Ulv! Ulv!" og bare fører til at flere blir apatiske ovenfor den massive påvirkningen media bedriver? Ja?8398230[/snapback] Igjen, du har ikke noe grunnlag for å si om hvorvidt dette får andre personer til å droppe sydenreisen eller ikke, men du slår bastant fast at det ikke får ham til det. Det du skrev var i bunn og grunn intetsigende. Å trekke inn eksempler ala flat jord og slaveri og at verden ikke går framover med folk som ikke har meninger utover det vanlige? Det er vel ikke akkurat revolusjonerende nyheter Sponheim kommer med? Det er jo bare grønt vissvass.8398230[/snapback] Jeg refererte ikke til om det var revolusjonerende eller ei, men at det i begge tilfellene er upopulære uttalelser, noe din og andres frustrasjon bekrefter. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, greit nok. Jeg ser poenget ditt, jeg vil ikke kverulere videre siden det ikke har så mye med saken å gjøre. Standpunktet mitt står på forrige side, dette blir det siste fra meg i denne tråden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva er så galt med denne oppfordringen? Er vel de som reiser både 3-4 ganger i året. Hadde alle mennesker/land fulgt Sponheims råd, ville det gitt både energibesparing og mindre utslipp.Har så langt i år allerede flere utenlandsturer enn dette. Helgeturer til Middelhavet er tingen. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå