TRH#7 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 jeg har problemmer med å slette noen spill7programmer. Når jeg går inn på legg til og fjern programmer for å slette spillene. når jeg har gjort det skal spillet automatisk slettes fra listen men det gjør ikke det allikevel. når jeg prøver å installere programmet på nytt, står det at de må avinstalleres. jeg har prøvd add-remove pluss 2002 for og fjerne det men jeg kan ikke ha installere add-remove pluss 2002 på nytt fordi du kan bare ha det installert i 30 dager. vet noen om en side det går an å laste ned fra gratis håper noen kan hjelpe -Trond Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Virker som om det kan være nødvendig å ha en opprenskning i registeret til Windows. Søk etter RegClean. Eventuelt bruk Windows Tweaker. Med det programmet kan du fjerne programmer som ligger på Add/Remove-listen selv om de er fjernet og likevel er listet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Her er hvor slikt ligger i win registeret: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall Foreslår at du er forsiktig og ikke sletter noe du ikke er sikkert på hva er. Sjekk gjerne ut at dette er riktig for din windows, mener det er likt for alle. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 02:17, skrev Den Polse:Her er hvor slikt ligger i win registeret:HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstallForeslår at du er forsiktig og ikke sletter noe du ikke er sikkert på hva er. Sjekk gjerne ut at dette er riktig for din windows, mener det er likt for alle. Ja, og i tillegg dersom du kjører ME/XP så lag et "Restore point"/"Gjennoppretnings punkt", slik at du kan angre dersom du skulle være uheldig å slette noe som windows trenger. Apropo System Restore; deaktiver det sånn ellers! ("virus fremkallende") :smile: *ehh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå