StupidNick Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg lurer på hvor, om i det hele tatt er mulig, å få kjøpt en rosa Ferrari model bil. Vil gi en til jenta mi.. Trenger ikke å være en spesiell årsmodel, men helst en ny en. Tenker på noe sånt, bare i rosa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det vil du nok slite med. Kjøp en rød og mal den rosa. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 eBay Ikke akkurat den type modellbil du er ute etter, men det er i hvert fall en rosa Ferrari om ikke annet ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjop den rode, lever den til en billakerer? Er en pensjonert type langt ute i barum som tar diverse smaajobber. Du vil ikke bruke ham for storre jobber pa pene biler - en takstmann kan se at han har vaert der siden han bruker eldre metoder antagelig - og vil trekke for det. Men en modellbil maa han vel klare. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 En boks med lakk koster ikke så mye. På biltema får du lakk til 40-50 kr for en stor boks. Dessverre fant jeg ikke rosa på biltema, men lilla og lilla metallic (hvis det holder). Hvis du får tak i rosa lakk er det bare til å bruke en god halvtime på å klistre maskeringstape (papirtape) på alt som ikke skal lakkes. Du kan godt bruke en skarp kniv/skalpell for å få det veldig bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ville latt han pensjonisten gjore det, tror det kan vaere verdt det hvis du ikke er fryktlig handy av deg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Takk for alle tipsene Tror jeg kan glemme å finne en ny, ferdig rosa lakkert ferrari modell.. Kan sjekke om jeg kjenner noen som jobber med slikt. Hvor mye sånn cirka tror dere en billakerer (evt. en pensjonert billakerer) tar for å lakke en modellbil i skala 1:18? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hundrelapp eller tre? Ihvertfall han pensjonerte jeg snakker om. Kan umulig vaere saa mye jobb saa lenge du faar dekket til lykter og vinduer.. Endret 15. april 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ta å vask bilen godt med avfetting, legg maskeringstape evt. ta av større deler, skjær med en skalpell i tapen for å få rette linjer, spray på TYNNE lag og la tørke. Trenger ikke å være hjernekirurg (eller billakkerer) for å fikse det. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) *Hadde glemt å logge av skolemaskinen * Endret 16. april 2007 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå