Gå til innhold

Norton 360 - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at 2007-versjonene av Norton-programvarene høster god kritikk flere steder og vurderer derfor å prøve det igjen etter å ha holdt meg langt unna i noen år. Da jeg er litt for slapp med å ta back-up jevnlig selv (og i tillegg nå er i det bærbare hjørnet med alt det innebærer av økt risiko for å miste data) har jeg derfor sett meg ut Norton 360 som visstnok skal gjøre dette automatisk.

Er det noen som har erfaringer med denne? Virker det, bruker det mye systemressurser og er det samme firewall/AV som NIS07?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg har brukt Norton 360 en del og kan si jeg er fornøyd. Denne Norton versjonen bruker mindre ressurser enn sine forgjengere. Back-upen fungere også godt. Du får en sikkerhetspakke med absolutt alt!

Antivirus, brannmur, phising filter, disk cleaner, optimalisering og back up. (kan være noe jeg har glemt)

Men om det er samem antivirus og brannmur som NIS07 vet jeg ikke, men 360 sitt AV og brannmur fungerer hvertfall bra!

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Norton 360 en del og kan si jeg er fornøyd. Denne Norton versjonen bruker mindre ressurser enn sine forgjengere. Back-upen fungere også godt. Du får en sikkerhetspakke med absolutt alt!

Antivirus, brannmur, phising filter, disk cleaner, optimalisering og back up. (kan være noe jeg har glemt)

Men om det er samem antivirus og brannmur som NIS07 vet jeg ikke, men 360 sitt AV og brannmur fungerer hvertfall bra!

8374785[/snapback]

Takker for svar. Da blir det nok et forsøk på norton igjen da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...