90coupe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 på grunn av en del uheldige omstendigheter ved et scootersalg sitter jeg igjen med en audi 90 coupe. 1990 modell. lurer litt på om hvordan disse bilene er? noe som burde sjekkes eller passes på? den er helt orginal. noen som er intresert i kjøpe så send en post. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nydelige biler om de er i god stand. Ikke mye feil, å på vintern er de en drøm. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Audi 90 Coupe er helgalvanisert så rust behøver du ikke tenke på med mindre bilen har vært i en kollisjon og blitt gjenopprettet, ellers har den ingen direkte svakheter. Men 2.3 20V utgaven blir naturlig nok kjørt hardere en de mindre utgavene så sjekk at alle girene går inn uten at du hører skrapelyder, at clutchen ikke slurer og at motoren ikke produserer unormalt mye eksos når den er varm, ugjevn gange er også noe du bør være obs på. En Audi 90 2.3 20V Quattro er ikke mye verd hvist motoren og drivverket ikke holder mål. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Uheldige omstendigheter? I alle tilfeller hvor jeg hadde endt opp med en audi coupe quattro hadde jeg vært storfornøyd Legg ut bilde da vel Lenke til kommentar
90coupe Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 joda. høres bra ut. gikk gjennom eu-kontroll på fredagen så skal hente skiltene på mandagen så da kan jeg ta litt bilder uheldige omstendigheter ja.... skulle selge en scooter. så viste det seg at jeg aldri fikk penger til kronidioten så det endte opp med at jeg måtte dra og hente denne bilen. karrosseri og drivverk ser veldig bra ut. den går ujevnt akkurat ved oppstart. turtallet går litt opp og ned før det stabilitserer seg. drivverket ser helt fint ut. Lenke til kommentar
90coupe Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 den tikker på ventilene når den er kald....bytte til annen type olje kanskje? Lenke til kommentar
rioi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kan jo fortelle deg at det brukernavnet ditt er ... Det er ingenting som heter Audi 90 Coupe. Bilen dein heter KUN Audi Coupe Q 20v Audi 90 er Sedan. Men ellers er det en flott bil som er fin å ligge breidt med edit: anbefaler deg forresten å regge deg på www.vwaudi-club.no Koster 400 elns men er verdt hver krone.. Endret 15. april 2007 av rioi Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 så er det en 1990 modell, så vi får la det gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå