LarsNygard Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, Jeg har akkurat flyttet till Trondheim for og gjore en master undersokelse hos Sintef i forbindelse med medisinsk registrering av bilder. Jeg er nodt till og jobbe ved siden av pa grunn av en vanlig grunn: Penger. Har ikke noe ervaring med freelance jobb og ikke veldig mye ervaring med applikasjons utvikling og IT jobber (har studert fysikk). Undersokelse min involvere mye programere i C++ (www.itk.org) so jeg er nodt og leare det. Tenker at noe sma projekter kunne vear veldig verdifull for meg. Er de noen her som er interesert i og jobbe sammen? Jeg har gjort noe programer opgave i studien min og vet at og jobbe samme da gor det mye fortere. Jeg vet om forskjellig websites som har projekter (www.getafreelancer.com, www.freelance.nl). Haper og hore fra noe. hilsen lars ps Unskyldigen for at det star noen feil her. Min norsk trenger lit oving. Er fodt i Norge men har bod storste dele av mit live i Nederland. Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Trenger du hjelp med c++, email meg Lenke til kommentar
LarsNygard Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Takk Exogen! Jeg starter min undersokelse na, sa det har ikke veart mye programere enna, men det kommer. Tror det er ikke mye interesse for og jobbe pa freelance prosjekter?? lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå