MindTooth Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har nå lastet opp et forum her: http://360-fan.net/ Det jeg ønsker av deg, er tips på hvordan jeg kan forbedre siden. Jeg mener siden har et greit utseende, derfor poster jeg den ikke i webdesign siden. Men velger å poste den i konsoll delen. Da det er her brukerne henger, og vet hva dere vil/ønsker. Hvis dere mener at designet skulle vært endret, post gjerne forslag til forbedring.. Men jeg søker mere forslag til forbedring av innholdet.. (Ikke diskutér innholdet på forumet, men snakk om forslagene som måtte komme i tråden.) Ed1t: Jeg har forhørt meg med Ueland. Tråden bryter ingen regler.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis hastigheten jeg fikk nå er normal fart vil jeg iallefall foreslå å legge innholdet på en bedre server, da jeg brukte nær 30 sek på å laste inn siden, når den ikke var cachet, med en nedlastningshastighet på rundt 5 kB/sek. Forøvrig med en 10+ mbit fiber linje, så er ikke hastigheten her det står på. Treg innlasting av sidene blir raskt et irritasjonsmoment. Mulig den var spesielt treg akkurat på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Jeg brukerer en som har servere i USA. (mt) Media Temple heter hosten.. Så hastighet er et faktum.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Merket ingen spesielle problemer med hastigheten. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal ta en grundigere kikk senere, men ser ved første øyenkast noe som kan utbedres! Vær snill å sette max-width på siden, sitter på 1920x1200 oppløsning og siden blir så bred at det går på grensen til uleselig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Skal fiksen med tiden. Takk for bemerkningen.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Syntest siden er oversiktlig og behagelig å se på jeg Den gjør så absolutt jobben sin! Du skal ha ros for det der Nordoelum, har tenkt over hvor genialt det hadde vært med noe slikt. Spesielt dersom mange begynner å bruke det aktivt. Merket forresten ikke noen problemer med hastighet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Liker designet, enkelt og rett frem.Behagelig fargebruk er det også.Forøvrig har eg ingenting å utsette på farten der inne:) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Gir deg ros for tiltaket med å lage en sånn side, og er absolutt aktuelt for meg å jevnlig se innom siden i ny og ne. Design var noe du tydeligvis ikke var såååå keen på tilbakemeldinger om, men jeg klarer ikke å holde fingra mine vekk fra tastaturet Personlig syntes jeg du bommer litt på fargevalget. Tror du med fordel kan bruke en lysere grønn farge, samt at det lilla i skriften føltes veldig feil i mitt hode. Fonten i "http://www.360-fan.net" bør du også endre på mener jeg. Bilder tror jeg forøvrig hadde gjort veldig mye for siden. Siden føles litt rotete, og overskriftene på nyhetene syntes jeg forsvinner litt. Bør være enkelt for øyet å fange opp. Til sist velger jeg å begå en liten kardinalsynd og ytre mitt ønske om at språket forbedres litt i tekstene. Litt for mye feil i ord og tegnsetting syntes jeg. Keep up the good work! Endret 12. april 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Designer til header: http://360-fan.net/index.php?s=&showtopic=...w=findpost&p=48 1. Ender fargevalg. Mere lik Xbox 360. (Velger å si at det er et midlertidig template.) 2. Bilder i artikler, eller i tråder? 3. Har ikke doktorgrad i journalistikk, men kan prøve å skjerpe meg (Flere er hjertelig velkommen til å skrive.) 4. Endre størrelsen i headingen, eller bare endren emnetittel? 5. Skrivet sakene om natten for å fylle siden. Håper det kan endre seg etterhvert.. Takk til alle som har kommet med forbedringtips.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sidan det er ein del 360 nerdar her, håpar eg me får med mange på lasset For å seie det slik, eg brukte berre eit par minuttar i PS på den headeren. Berre for å få noko "xboxish" opp i toppen, istadenfor den standard logoen som fulgte med themet til IP board. Takkar sjølvsagt for ris og ros på den eg snekra. Tips til forbetringar er og velkomne. Kansje du har ein header som rett og slett er betre? Post den i vei! dbd Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har nå lastet opp et forum her: http://360-fan.net/ Det jeg ønsker av deg, er tips på hvordan jeg kan forbedre siden. Jeg mener siden har et greit utseende, derfor poster jeg den ikke i webdesign siden. Men velger å poste den i konsoll delen. Da det er her brukerne henger, og vet hva dere vil/ønsker. Hvis dere mener at designet skulle vært endret, post gjerne forslag til forbedring.. Men jeg søker mere forslag til forbedring av innholdet.. (Ikke diskutér innholdet på forumet, men snakk om forslagene som måtte komme i tråden.) Ed1t: Jeg har forhørt meg med Ueland. Tråden bryter ingen regler.. 8371937[/snapback] For å være helt ærlig likte jeg ikke designet. Det ble litt for bredt på en måte. Kan ikke helt forklare det. Du burde konsentrere det til en firkant i midten. Hmmm. Wii-fan. 360-fan... Bare jeg som ser en likhet her? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Synes det var en greit design = ) Fargene var behagelige, men ble litt for gusje grønt for meg, hvis du skjønner.. Ble en litt kvalmende fargetone som ble litt irriterende. Burde kanskje være litt mer sterkere fargetone. Ikonene til venstre var kjedelige i mitt syn og burde byttes til noe annet eget designet. = ) Synes også designet i topp banneren blir for mye blanda inn i den fargen som blir brukt og forsvinner på en måte, burde kanskje bært litt mer preg av unikt design og ikke være helt nøytralt og standard. Dette er da min personlige mening = ) lykke til videre med den = ) Endret 13. april 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ser ikke helt poenget i å segmentere forumet så fryktelig når det er sånn 3-4 brukere der. og ellers synes jeg fargevalget var litt kvalmende. Hvis det var et forsøk på 360 sine farger så var det feil dessverre Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 For å være helt ærlig likte jeg ikke designet. Det ble litt for bredt på en måte. Kan ikke helt forklare det. Du burde konsentrere det til en firkant i midten. Hmmm. Wii-fan. 360-fan... Bare jeg som ser en likhet her? 8372608[/snapback] Er ikke det greit da? Hadde vært fint med en PS3-fan også. Gjør det enklere å finne fram hvis du eier flere konsoller og trenger info. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Me er heilt i oppstartsfasen endo, så designet kjem litt i 2. rekke. Men, me sett sjølvsagt pris på all slags tilbakemeldingar! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Selv om det ikke er dette det legges helt fokus på her, vil jeg være litt kritisk til designet. Jeg ser dere bruker et ferdig template, og egentlig ikke noe cms, snarere et communitybasert opplegg. Jeg hater slike typer design, det blir for bredt, rotete og for lite fokus på innholdet. Fargevalget var for min del ikke en suksess, det mangler en kontrast som fører øynene på det som er viktigst. Dere har heller ikke oversatt ting, og det virker litt uferdig. Det er rett og slett ikke så mye å gi tilbakemelding på siden dere ikke har gjort så mye selv. Hehe, er kanskje litt kritisk her nå men. Kvaliteten på skriveriene var dessverre litt dårlig, en del skriveleifer og litt lite informasjon egentlig. For meg virker siden litt lite gjennomarbeidet både på designet og innholdet, men ideen er god. Så absolutt! Trenger flere slike sider! Keep up the good work! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takker alle for tilbakemeldingene så langt. Som sagt, er designet laget av et standard template. Den feiler totalt når det kommer til farger rundt Xbox 360. Dette er jeg klar over, og håper å ha en løsning oppe snart. Siden dette er et førstegangsforsøk ifra min side, tar jeg til takke med alle kommentarene som er kommet, og tar utgangspunktet ut ifra det, når arbeidet startet. Idag brukes IP.Board Portal. Dette er en innebygd løsning i IP.Board som henter ut artikkler ifra et definert forum. Dette er ikke et av mitt ønske, men mange som jeg snakket med under oppsetting av forumet. Mente at det var best med en løsning hvor man kunne poste artikkler. Den som eksisterer idag, er rett og slett for dårlig. Det er et reelt faktum, men samtidig er jeg usikker på hvordan jeg skal erstatte det. Bruker WordPress, Joomla! osv. Derfor bringer dette meg og flere innvolvert tilbake til tegnebrettet når det kommer til delen av nyheter. Inntil videre, håper jeg at forumet kan være en midligertid brukerbase som er akseptabel til et bedre design finner plass. Og en bedre nyhetsformidling. Det hadde krevd mye bedre om jeg skulle lansert et 100% produkt i første omgang. Jeg trenger alle råd jeg kan få av dere, og medlemmene av forumet. Tar det på min kappe at det kanskje er en halvferdig løsning. Men jeg håper også at 360-FAN.NET kan avansere i fremtiden. Har dere noe å bidra med, ta gjerne kontakt Igjen, takk for alle kommentarer.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette kan sikkert bli bra Hadde vært stilig om du fikk det skikkelig stort! Designet er kanskje litt bredt ja. Burde vel være smalere. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Om logoen er midlertidig eller ikke: Dere MÅ lage et lite mellomrom mellom bindestreken og F-en. Ellers var den ganske stilig. Kanskje ikke helt relatert: Men som arnizz sa, forumet-kategoriene må minimeres. Dere kommer aldri til å få et aktivt diskusjonsforum om dere kaster brukerne inn i en slik kategori-jungel. Dere må heller ekspandere når det er et behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå