HValder Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvor viktig er det å kunne stupe baklengs riktig under rekruttskolen?Skal det gjøres samme som her http://usdflash.doumeki.com/203b_r.htm? Sist eg sjekka skal du bare la deg sjølv falle bakover. Går bare på guts, befala gir faen om du lander på magen. Lenke til kommentar
legordan Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Folk som feiler opptak blir som regel overført til andre avdelinger ja. Sånn gjør i hvert fall fallskjermjegerne det. Eller så er du litt uheldig og må brette fallskjermene til fallskjermjegerne Er det snakk om oppfølgingsbataljon her? Får man hoppe med fallskjerm i det hele tatt eller blir det pakking for det meste? Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 At folk i det hele tatt gidder. Melde seg frivillig til å gjøre livet sitt mest mulig kjipt for underbetaling. Men ære være de som greier det! Lenke til kommentar
legordan Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hvor viktig er det å kunne stupe baklengs riktig under rekruttskolen?Skal det gjøres samme som her http://usdflash.doumeki.com/203b_r.htm? Sist eg sjekka skal du bare la deg sjølv falle bakover. Går bare på guts, befala gir faen om du lander på magen. Hvor mange meter er det snakk om? Så den på bildet blir ikke godkjent? Endret 16. juli 2009 av legordan Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Lol, er ikkje nokon opptreden du skal på, dei vil bare sjå om du tør å falle bakover. Personleg hadde eg nok ikkje "godkjent" eit slikt hopp, da du får ein heilt annan følelse når du faller bakover. Lenke til kommentar
mtellef Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 fokuser på fysisk og psykisk utholdenhet. ikke kast bort tiden din på eksplosiv stryrke, kjør sirkeltrening i de øvelsene du får på opptaket. Det er mange som tror at bare de klarer minstekravene er det godt nok. Gå mye med sekk (ludvig). Det er det mentale som teller, det kan ikke sies ofte nok. Lykke til på optak, og bare for å gjenta meg selv; gå mye med sekk, jo mer jo bedre. Her er det de seigeste og de mest motiverte som kommer igjennom, ikke de største og sterkeste. Og husk! Ingenting er umulig, vil du dette nok så klarer du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå