Reverend_Jim Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ny låt fra meg kan finnes her. Har begynt å eksperimentere så smått med konkret musikk og industrial, og er rimelig fornøyd med resultatet. Hør. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Her er direktelinken til låta Dette var litt mer konkret musikk enn klassifikasjonssystemlåtene dine. Jeg liker selvfølgelig den industrielle lyden og den repeterende trommerytmen. Gitarspillinga ved siden av er distorted nok til å kunne kalles tr00 industrial. Nei, dette var tøffe saker! I very much like! Fortsett å lage industrial Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Kan jo faen meg like greit sende en pm til cun hver gang jeg skal legge ut noe nytt her. Edit: Men takk for svar. Greit å høre hva andre synes også, selv om det ikke teller så mye når alt kommer til alt. Endret 16. april 2007 av Reverend_Jim Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er nok flere som har hørt den enn som har gitt tilbakemelding En person startet til og med en tråd om noise og industrial i musikkforumet pga denne låta. Lenke til kommentar
Crutiroran Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jadda, dette var koselige saker, selv om jeg p.t. er stokk døv. Massive props for rytmeseksjonen, minus for høy melodiøsitet. Passe hardkår og skranglete ørevoldtekt. Bigup! Endret 19. april 2007 av Crutiroran Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Likte klassifikasjonsysteme II mye bedre egentlig, dette er ikke min greie. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 minus for høy melodiøsitet. 8425570[/snapback] Er jo disco-låta mi dette. Blir verre, skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mer disco fra deg! Klassifikasjonssytem-låtene dine var ålreite nok, men jeg liker mer håndfast musikk som dette. Har sikkert spurt deg før, men hvor gammel er du? Syns du skal fortsette å gi ut låter her, selv om du ikke får så mange tilbakemeldinger med det første Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Fortsetter å legge ut låter her, ja. Er 19 år, hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå