arobicRoy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, lurer på om noen kan fortelle meg noe om disse anleggene? 24*L'acoustics kudo (topper) 16*L'acoustics SB218 (subber) ------------------------------------------ 2*L'acoustics SB188 (subber) 4*Radian microwedge RMW 1122 (topper) 1*Xta? 3*Dbx compressor Pioneer Djm-3000 dj mixer Pioneer 3000 dj cd spiller + 36 forsterkere i amp racks, men de vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, lurer på om noen kan fortelle meg noe om disse anleggene? 24*L'acoustics kudo (topper) 16*L'acoustics SB218 (subber) ------------------------------------------ 2*L'acoustics SB188 (subber) 4*Radian microwedge RMW 1122 (topper) 1*Xta? 3*Dbx compressor Pioneer Djm-3000 dj mixer Pioneer 3000 dj cd spiller + 36 forsterkere i amp racks, men de vet jeg ikke noe om. 8371635[/snapback] L'acoustics kudo er line array høyttalere med veldig liten spredning av lyden derfor brukes det også veldig mange av dem, du trenger en lastebil hvis du skal ha det med deg og anlegget koster flesk i allfall, bare forsterkeren går vel på en halv mill. eller mer hvis de er av bra kvalitet. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Det er til russebussen vår så vi bare leier det, men er det bra i forhold til andre tilsvarende anlegg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Regner med det under streken er inneanlegget. Det fungerte bra for oss med bare 2 topper. Husk at det skal plasseres og se bra ut også da Offtopic: Hvor er du russ? skole? Endret 13. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ja det stemmer at de under er inne. Er fagerborg russ, er på buss med folk fra ohg, pers, ullern, opg, wang, treider og heltberg! Hvilken buss var du på i fjor? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ja det stemmer at de under er inne. Er fagerborg russ, er på buss med folk fra ohg, pers, ullern, opg, wang, treider og heltberg! Hvilken buss var du på i fjor? 8373692[/snapback] Jeg var på Neptun, Stabekk buss. Hva med riggen som Teddy Squad brukte i fjor da? Husker ikke helt hva det var, men var ikke så værst Endret 13. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hehe nja. Vi skal ha sånne vippetårn/giraff tårn som er 9 m høye så vidt jeg vet. Tror det blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå