eirikch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hei folkens, Vi har laget en kanal for de som ikke liker hw kanaler på mirc... Og det gjelder alle hw kanaler... men no får jeg sikkert livstids ban av de på #hw.no og denne blir slengt i søppel, for de tåler ikke kritik.... #antihw.no@undernet Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Tror ikke moderatorene er så veldig glad for reklame for IRC-kanaler her. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det er dumt å mate troll, men: Grow a brain before you post again. Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 hehe, kjeder oss... Men alle folk skal få si det de menner her i verden, så de som misliker hw.no kan si det hos oss Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Nei, du er ikke blitt permbannet selv om flere OPer ønsket det grunnet nick som "BBCsuger". Men vi er snille og det er snart jul så du er velkommen til #HW.no igjen på fredag, da under et annet nick enn BBCsuger :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Er nok innhabil i denne saken. Men slike poster passer best off topic. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 :sad: hvorfor må dere gjøre sånne teite ting? /me Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 #hw.no er morro.. av og til jallefall... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere. Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk. Ha en ellers fin dag. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere i dette nettverket. Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk. Ha en ellers fin dag. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 bare pass dere ellers sender jeg ADOLF PÅ DERE! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 22:18, skrev aurstad:Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere i dette nettverket. Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk.Ha en ellers fin dag. irc er protokollen , undernet er nettverket.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 21:33, skrev eirikch:Hei folkens, Vi har laget en kanal for de som ikke liker hw kanaler på mirc... Og det gjelder alle hw kanaler...men no får jeg sikkert livstids ban av de på #hw.noog denne blir slengt i søppel, for de tåler ikke kritik....#antihw.no@undernet Må si det lukter misnøye her ass. Hva i heian har #hw.* kanaler gjort mot deg siden du syns de er så innmari teite? Og hvem sier vi ikke tåler kritikk? Get real.. det er IRC det er snakk om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå