:utakt Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 En kamerat har sendt meg en ISO-fil. Visstnok er det en time med musikk inni der. Hvordan i huleste brenner jeg dette over på cd? Jeg har prøvd to programmer; NTI og Burnatonce, men resultatet blir det samme. 1 spor á 53:41, men det kommer ikke en lyd. Fremgangsmåten har vært: 1 Start Burnatonce 2 Choose File / Load New Image 3 Browse for the ISO file you want to burn and select that file 4 Choose "Write" Jeg gjør AKKURAT som det står! Prøvde tilsvarende i NTI, funka ikke. Hvordan..? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor skal du brenne den på CD i det hele tatt da? Kan du ikke bare eventuelt Pakke dem ut da iallefall og brenne de deretter? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg vet ikke hvordan dette fungerer! Hvordan pakker jeg ut fila? edit: fila er visstnok ikke pakket..? Endret 12. april 2007 av JLa Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ei ISO fil kan du pakke ut med F. eks WinRAR. Den har støtte for ISO så lenge du velger at den skal ha det når du installerer den. Prøv det du å pakk den ut. Hvis ikke kan jo bruke Nero da for å brenne ISO fila som Image sånn at den automatisk blir pakka ut på CD`en. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 1 spor... det kan bety: - At det var en data CD - At Burnatonce brant en Audio CD som en data CD Forskjellen er at Data CD-er oftest bare har ett track, gamle CD-spillere vil prøve å spille den av allikevel. Hvis dette er en CD med MP3-er, må du velge Audio CD i burnatonce (aldri brukt dette programmet før) og legge inn alle filene fra CD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå