danbiarod Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hallo, jeg vet at dette hovedkortet ikke er til å få kjøpt noen sted lenger. Derfor lurte jeg på om noen her har et brukt slikt hovedkort å selge meg. Hovedkortet mitt røyk og jeg har AGP skjermkort, DDR ram ... så det blir bare tull å begynne å kjøpte alt nytt pluss hovedkort. Så, har en der ute et slikt hovedkort å selge meg blir jeg veldig happy og hvis dere har noen forslag om hva jeg kan gjøre hadde jeg satt pris på om dere posta det Mvh daniel Link til hovedkort: HOVEDKORT Endret 12. april 2007 av danibed Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kjøp og salg er ikke lov i forumet,så denne tråden blir nok stengt. Jeg kan likevel gi deg et tips.Kjøp dette kortet. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kan du ikke bare køpa denne? Håller väl med ett passe billigt kort? http://www.psdata.no/ps.asp?it=132287&mlevel=080200 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Forumet skal ikke brukes til kjøp og salg. til slikt har vi bruktmarkedet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg