VikinGz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 jeg får ikke kjørt windows update på laptopen min lengre Får mld om å slette alle tidligere internettfiler. Det har jeg gjort og når jeg skal avslutte ie mens den søker etter oppdateringer som den aldri blir ferdig med så klikker den og jeg får den ikke bort uten å avslutte prossesen. Samt har svhost fått eget liv og tar 99% av cpuen og 250mb ram Noen som vet hva dette kan skyldes? mangler vell noen oppdateringer fra de siste tia... men får ikke kjørt lengre... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 hmm, dukan jo kjøre en antivirus-scan og sjekke om det er noe som ødelegger der.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 hmm, dukan jo kjøre en antivirus-scan og sjekke om det er noe som ødelegger der.. 8381477[/snapback] har gjort det og der fantes ingenting, men den vill ikke kjøre updates... viss jeg bruker update om natta eller trykke på den gule merke for å starte... kjører den litt og stopper og pcen bruker all cpu kraft og over 200mb minne på svhost... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du mener sikker svchost.exe? Du kan gjerne poste en Hijackthis, så kan vi se om det ligger noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå