Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen skrur seg random av og på

Anbefalte innlegg

skjermen min virker som om den bare helt random skrur seg av og på. det er ikke skjermkortet mitt og alle kontakter er godt plantet inn. den skrur seg av og bare 0.5-2 sek etterpå slår den seg på igjen. er irriterende når du spiller etc. noen som aner hva problemet kan være?

på forhånd takk

edit: skriveleif

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjermen min virker som om den bare helt random skrur seg av og på. det er ikke skjermkortet mitt og alle kontakter er godt plantet inn. den skrur seg av og bare 0.5-2 sek etterpå slår den seg på igjen. er irriterende når du spiller etc. noen som aner hva problemet kan være?

på forhånd takk

edit: skriveleif

8371327[/snapback]

Prøv å last ned dei nyaste drivarane.

Lenke til kommentar

Først sjekker du det enkle. Sjekk alle kontakter både bak skjermen og i skjermkortet om det sitter skikkelig hardt fast. Etter en stund løsnet kontakten bak skjermen min også, og da slo den seg av og på bare jeg var borti pc bordet omtrent. Se også om skjermkortet sitter skikkelig i PCI-E sporet på hk.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Først sjekker du det enkle. Sjekk alle kontakter både bak skjermen og i skjermkortet om det sitter skikkelig hardt fast. Etter en stund løsnet kontakten bak skjermen min også, og da slo den seg av og på bare jeg var borti pc bordet omtrent. Se også om skjermkortet sitter skikkelig i PCI-E sporet på hk.

8371403[/snapback]

Høres ut som et kontakt problem ja, eneten i koblinger eller inne i hardware en eller annen plass...

Lenke til kommentar

testa med en annen skjerm og det funka, men det er ikke skjerm jeg vil brukte til vanelig. sjekka kontaktene inne i maskinen, alt satt ordentlig sammen som det skal, bytta kabler bak men hjalp ikke.. virker så utrolig random. kasnje noe inne i skjermen som sitter dårlig? litt merkelig sid jeg kan ikke huske å smelt den i noe :\ å så var det merke.. hmm har ikke peiling. :p var ikke jeg som kjøpte skjermen og er faktisk ingen synlige logoer på hele skjermen. Har vel aldri hatt noen bruksanvisning heller :\ vrient det her

takk for alle svar til nå

post-46158-1176559311_thumb.jpg

edit: leifer og bilde

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...