C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Heihei, Nå er dere vel lei av alt maset mitt, men denne gangen er spørsmålet som følger: burde det funke å "resirkulere" en Pentium D 940 3.2GHz og bruke den i en HTPC? Jeg har den i hovedpcen min nå, og har tenkt å gå over til Quad core Xeon snart, dermed får jeg en PD940 til overs. Holder den for Full HD sammen med et X1250? Jeg er litt usikker når det gjelder strømforbruk og varme, men jeg regner med at det går. Utvikler den mer eller mindre varme ved full last enn en Conroe på 1.86GHz? Og hvordan er det med undervolting, blir den ustabil av det? -G.G. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Pentium D 940 utviklar ein del meir varme enn ein Core 2 Duo E6300 (evt. E6320). E6300 har ein TDP på 65 Watt, mot 95 Watt på Pentium D 940 (Stepping C1). Den gamle steppingen (B1) har ein TDP på 130 Watt. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takker. CPUz viser 2 på stepping og B1 på revision, betyr det at jeg har stepping B1? I så tillefelle er det fot mye varme og strømforbruk. Men hvordan er det med undervolting? Burde det funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå