Lamp1 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Har nå tenkt til å begynne å trene, men for å se fremgang har jeg hørt at kostholdet er noe av det viktigste. Har nå begynt å bli litt små sulten(tre timer siden jeg har spist) Og lurer på hva jeg skal velge? Frokost: Fullkorn Lunsj: Grovbrød med leverpostei Middag: Alt mulig Kvelds:Alt mulig Har ingen forslag som er bra for å få opp fett forbrenningen, så jeg spør dere her inne; Er det noen som har noe tips man kan spise som mellom lunsj og middag, og middag kvelds? Endret 12. april 2007 av Lamp1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mellom lunsj og middag kan det være lurt å ha en lunsj til. Jeg bruker kyllingsalat, hvis jeg kan. Mellom middag og kvelds... tja, frukt? Det spørs litt på når du har treningsøktene dine osv. Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 du bør spise mat med litt karbohydrater men ikke så masse... Men vis du skal tenke på mat så bør du også spøre treneren din eller noen andre i klubben din da får du goode råd Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 spis minst 6 måltid for dag bli medlemm i treningsforum.no/forum og der er det mange gode tips om trening og kosthold spis karbohydrater. 1skål med ca 2-3dl havregryn (helst 3gang fordag), ris, poteter o.l spis protein som er i tunfisk og skinke eller så kan du ta proteinpulver ! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 spis alt du kommer over, da skal du se at du begynner å vokse! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 spis minst 6 måltid for dag bli medlemm i treningsforum.no/forum og der er det mange gode tips om trening og kosthold spis karbohydrater. 1skål med ca 2-3dl havregryn (helst 3gang fordag), ris, poteter o.l spis protein som er i tunfisk og skinke eller så kan du ta proteinpulver ! 8374111[/snapback] eller du kan bare spise alt du kommer over + en god middag som består av kylling eller kjøtt.. Funker fint Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) spis alt du kommer over, da skal du se at du begynner å vokse! 8374680[/snapback] Han sa "få opp fett forbrenningen".[sic] Spis ofte og mindre er vel det beste rådet, og tren kardio sammen med evt. styrke. Et par bananer, noen brødskiver, en bolle frokostblanding funker fint. Hva du spiser er ikke så utrolig viktig så lenge det er nogenlunde sunt. Endret 13. april 2007 av araziel Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) spis alt du kommer over... 8374680[/snapback] Det der kan sikkert fungere. Men selv blir jeg ganske skremt av uttalelsen. Jeg snakker av erfaring når jeg sier at mennesker som ikke har gode kostholdsvaner (men som kanskje prøver å forbedre seg) skal spise alt man kommer over blir mye av det man putter inn ganske usunt. Personlig tror jeg det kanskje (hvertfall for mitt vedkommende) er enklere dersom man planlegger litt mer hva man skal spise, og når man skal spise det. Man kan spise mye, ofte, men man kan planlegge det, og gjøre en innsats for å følge planen. Endret 13. april 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 spis alt du kommer over, da skal du se at du begynner å vokse! 8374680[/snapback] Vokser ikke av junk og godteri. . . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man vokser av junk og godteri jo (se på dagens feite ungdom ). Men det er ikke nødvendigvis på en positiv måte, og man har andre negative effekter. Spiser man masse burgere vil man faktisk få en grei muskelvekst også, siden det er en del biffkjøtt i dem, men man får en del annen dritt med på kjøpet. Mye bedre å spise sunt. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Spise mye havregryn å cottage cheese.. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Spise mye havregryn å cottage cheese.. 8399345[/snapback] Havregryn er min favoritt. Passer til alle måltider, og kan varieres i det uendelige. Au naturell, sukker/kanel, alle typer syltetøy, alle typer fersk frukt. It's genious Prøv oppskriften bak på bjørns med hvetekli. Kok de med litt appelsin/sitron i og ha på nypesyltetøy/druer. Yummy. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, litt karbo, kjøtt, kjøtt, kjøtt med kjøtt menes fjærkre, fisk, dyr med hover, egg, etc Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 spis alt du kommer over, da skal du se at du begynner å vokse! 8374680[/snapback] Vokser ikke av junk og godteri. . . 8375816[/snapback] åjodu! Greit med karbs osv. inni der, bare litt unnervurdert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå