Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg kan tisse 4 meter med to stråler Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Mens jeg satt i bilen til Oslo så klarte jeg å lage alle bokstavene i alfabetet med en målepinne, skjønner? 8381894[/snapback] Er målepinnen du snakker om en tommestokk? 8381927[/snapback] Ah, det var det ja, glemte ordet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vri tunga.. er visst bare 1 av 10 000 som klarer det ellerno 8377370[/snapback] Hvordan vri tunga? Jeg kan vri tunga på mange forskjellige måter. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Je klarer å "skyte" vann fra under tunga (fra spyttkjertelen under tunga), ved å åpne kjeften og trekke tunga opp til ganen og så langt bak jeg klarer. ...ekkelt - i know, men en ting som veldig få klarer (ingen jeg har sett). Så klarer jeg å "knekke" tommelen min ved å bare holde hånda i pistol-form og deretter bøye tommelen. Så klarer jeg å "lime" ytterste halve delen av tunga på den bakre, i noen sekunder Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan da Atir_ ? Så du bretter tunga liksom? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har holdt øynene oppe i over en time, og rekorden min for å holde pusten (over vann, vel å merke) er temmelig nøyaktig 2 minutter. 8381054[/snapback] Jeg har klart 2,10 under vann! Og jeg har tellt alle lysene i Lærdalstunnelen, og glemme hvor mange det var... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Je klarer å "skyte" vann fra under tunga (fra spyttkjertelen under tunga), ved å åpne kjeften og trekke tunga opp til ganen og så langt bak jeg klarer. 8382008[/snapback] Her i byen kaller vi det "å ælje". Jeg og bror kan det, og ei venninne av meg er også et råskinn på det Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Har syklet inn i en busk og brukket tommelen Har hogget ved som 7 åring, mens skaftet var løst og dermed flydd i mitt hode. Har Sydd 10 ganger! (9x3sting + 1x9sting) Har sparket 2.20 meter høyt som 10 åring. Har falt utfor et 4 meters fjell og fått en deisende sykkel i ryggen. Har åpnet en samtale i telefonen med noen tilfeldige fra thailand, (jeg har aldri kunne noe asiatisk av noen form, bare mumlet og de svarte meg!) Har blitt skutt med paintball bak øret, og i kinnbeinet. (den siste går under masken. utrolig nok) Har også hogget meg selv i beinet som 8 åring. .... Kan holde på i evigheter om jeg klarer å komme på alt. Endret 14. april 2007 av Phinex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Klart å tryne og klippe meg sjæl i tunga med saks. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Her i byen kaller vi det "å ælje". 8382853[/snapback] Å ælje betyr å spy, her... :< Tror jeg ikke at jeg har noen sånne rekorder *late som om jeg er normal* Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde glemt en ting! Jeg kan skrive alfabetet på tastaturet til PC-en på 23 sekunder med nesen Har bare prøvd en gang. Kunne sikkert gjort det mye raskere med litt trening Lenke til kommentar
Arang Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har holdt øynene oppe i over en time, og rekorden min for å holde pusten (over vann, vel å merke) er temmelig nøyaktig 2 minutter. 8381054[/snapback] Jeg har klart 2,10 under vann! Søren og, jeg var tre sekunder unna å slå deg akkurat nå (over vann, igjen). Jeg får begynne å trene igjen. Av andre rare rekorder kan det nevnes at jeg aldri har tapt mot et menneske i C&C: Generals. Jeg er ikke sikker på hvor tung motstand jeg har hatt, men jeg er ubeseiret. Og jeg leser et sted mellom 700 og 800 tegn i minuttet, visstnok. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Klarer å få begge skuldrene halveis ut av ledd uten hjelp (altså kun med musklene i armene) Har fått kneet ut av ledd når jeg lå i senga en gang. Klarer å bøye høyre tommel 150 grader til høyre, og omvendt med venstre. rekorden for å holde pusten (over vann) er 2min og 18 sek satser på 3min ^^ Endret 15. april 2007 av -Nikken Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan lage knekkelyd med: Begge tomlene (uten hjelp av en hånd) Nakken uten hjelp Skuldrene uten hjelp Føttene uten hjelp Storetåa på høyre fot uten hjelp Ryggen uten hjelp Håndleddene uten hjelp Liste over de jeg husker foreløpig Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan ha samme sang på repeat i timesvis. For tiden er det "Journey - Don't stop believin" som innehar førsteplassen som mest hørte enkeltsang på last.fm med 460. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 klarer nesten ingenting kan plystre innover =) drakk 2l cola fra lidl på 2min så satt jeg meg ned på en benk i 15min for og få god mage/pust igjen Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 klarer nesten ingenting kan plystre innover =) 8395461[/snapback] Det kan jeg og! Forresten mye bra "rekorder" her! Kan forresten hyle som en av de svart rytterne på Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ting jeg egentlig ikke ser på som så veldig unormalt, men som etter en kjapp kikk i tråden er faktisk er det : Snurre tunga både til høyre og venstre. Knekke i alle ti fingre, på to forskjellige måter/steder. Knekke i nakken, og de fleste tærne. Knekke i ryggen. Få knyttneven inn i munnen. Plystre innover Heve et øyenbryn av gangen. Er flinkest med det høyre. Hever det en del uten at jeg vet om det og ... Kan kjøre bil veldig langt uten å måtte ta noen nevneverdig lange pauser. Tja... Ble jo noen til slutt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg klarte nesten å lese hele denne tråden uten å le. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vri tunga.. er visst bare 1 av 10 000 som klarer det ellerno 8377370[/snapback] Hvordan vri tunga? Jeg kan vri tunga på mange forskjellige måter. 8382003[/snapback] Sånn at den står sidelengs, ( uten hjelp fra tenner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå