Gå til innhold

Din personlige snåle rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klarer nesten ingenting kan plystre innover =) :p

 

drakk 2l cola fra lidl på 2min så satt jeg meg ned på en benk i 15min for og få god mage/pust igjen :p

8395461[/snapback]

Jeg også, jeg også. Jeg kan plystre på tre måter. Vanlig utover, vanlig innover og utover med en "smilende munn". Vanskelig å forklare. Men det er tøfft hvertfall. Da kan jeg komme opp på de lysere tonene.

Lenke til kommentar
Jeg har ronka meg til 5 orgasmer på rad. (masse sår etterpå)

8873333[/snapback]

 

Har klart å ejakulere 17 ganger på et døgn.

 

Hvorfor aldri gjøre dette?

 

1. Alt som heter følsomhet forsvinner på ubestemt tid.

2. Bittetestikkelen føles som at den har blitt kraftig mishandlet (Fysisk smerte)

3. Alt av libido forsvinner og man vil helst holde fingrene lengst mulig unna kølla.

4. De siste 3 ejakulasjonene var et helvete. Junior var så sliten at han ikke ville sammarbeide (Fylles) og orgasmen fant sted i akkurat denne posisjonen (Ufylt) Når junior ikke reiser seg på komando kan mange bli livredd, min situasjon var intet unntak.

 

Fjortisene er blitt advart.

 

Har forøvrig rekord på lengst "stråle" (3,5m)

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Jeg kan bøye tommelleddet (det.. ytterste xD) 90 grader, nesten ingen (ingen i det hele tatt?) i klassa mi som klarer det.. :ermm:

 

Og jeg satt i en sofa i 6 timer en gang (var jo på dass osv da :p), uten å gjøre annet enn å lese blader som KK, Vi over 60, og løse sudokuer. Dette var på hytta. =/

Lenke til kommentar

Var på klasse tur i polen og tyskland der skulle jeg og noen kamerater ha konkuranse for å se hvem som greide å drikke mest redbull som dere vet så er det 30kaffe kopper i en boks med redbull. Når vi hadde drukke 1/2 kasse hvær så feiga de andre ut de var kvalme og spydde som faen, og bare for adrenalinen's skyldså ville jeg drikke hele kassen så når jeg var ferdig med kassen så spydde jeg 3 ganger så besvimte jeg å måtte på pumping i polen. Etter det ble jeg sendt hjem, som straff. ;)

Men jeg har rekorden i Red bull drikking, i komunen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...