Sodd Ball Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sitte på en måte i meditasjonsstilling. Bare at de ikke krysser, de bare ligger oppå hverandre. Tror ingen av de jeg kjenner greier å sitte sånn, alle bare lurer på hvordan jeg greier det. (Litt dårlig forklaring på hvordan jeg sitter, men håper det holder.) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du mener å sitte i Lotus-stilling? Det klarer jeg også. Morsomt å "reise" seg opp å gå bortover på knærne Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du mener å sitte i Lotus-stilling? Det klarer jeg også. Morsomt å "reise" seg opp å gå bortover på knærne 8579203[/snapback] Nja, mer sånn at den ene foten er oppå den andre. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 klarte og tisse i over ett minutt var SKIKKELIG trengt:P uten pause og greier.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder" Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^ Lenke til kommentar
colakork Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, fikk til rekord på rundt 30 nys på rad, med 1-10 sekunders mellomrom. Ellers har jeg ikke så mange personlige, snåle rekorder Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Eg kan også dirre med augo, som Nstin kan (har berre lest første side). Eg kan tisse langt som mange andre kan. . Litt over 80 fotball-plakatar (utan å vere så veldig interessert i fotball). Blitt slått kasta i gulvet av broren min på under 1 sekund. Kjem ikkje på fleire. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når jeg setter kneet i en spesiell vinkel så dirrer den som bare fanden. Veldig morsomt å se på og det varer helt til jeg beveger kneet igjen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder" Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^ 8581232[/snapback] Vinflaske på 4-5 minutter er ikke noe stress.. det er jo kosedrikking Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du mener å sitte i Lotus-stilling? Det klarer jeg også. Morsomt å "reise" seg opp å gå bortover på knærne 8579203[/snapback] Nja, mer sånn at den ene foten er oppå den andre. 8580176[/snapback] Den klarer eg og, det er vel den eneste snåle "rekorden" eg har. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg klarte en gang å stappe rundt 100 chillinøtter inn i kjeften. Da begynte tungen min å svi, og jeg klarte å svelge alle på 7-10 sekund. Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde det. Endret 10. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder" Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^ 8581232[/snapback] Vinflaske på 4-5 minutter er ikke noe stress.. det er jo kosedrikking 8584283[/snapback] Ikke her oppe Men så er jeg jo "alkis" også da, så folk har slutta å bry seg så mye om at jeg klarer det Her bruker jo folk 20-30 minutter på ei flaske Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kan ta en flakse på 30-40 sekunder hvis jeg vil hehe Det klarer nok du og virker som du har samme drikkegener som meg hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 He he, sannsynligvis Kan sikkert klare å ta ei flaske på under et minutt ja, men jeg foretrekker å hurtignyte vinen litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kan rape ekstremt høyt, lenge og dypt. Om det er noen som vil høre, så bare spør. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Prøvde en gang hvor mange V6 (tyggis) jeg fikk i munnen på en gang. Mener jeg endte opp med 108 biter, det tilsvarer en del pakker. Medaljens bakside var at tyggis inneholder en del som har lakserende effekt, noe som gjorde at jeg satt på do resten av dagen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Litt fleire: Score fem mål på den første innebendy treninga på onsdag. Eg kan rape når eg vil. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 22 runder rundt lokale Hydro texaco stasjonen i konstant breislædd med Volvo 240 TIC. Dama blei kvalm og jeg måtte gi meg. Jeg syns det var en fet rekord jeg da, men hu var ikke veldig enig. Men jeg er enig ... det holder det. Vi målte 22 runder til 1.9km ... og det holder for meg og selvfølelsen min. Kvinnfolk! WØØØØY! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Litt fleire: Score fem mål på den første innebendy treninga på onsdag. Eg kan rape når eg vil. 8592241[/snapback] Null stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå