Gå til innhold

Din personlige snåle rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder"

 

Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^

Lenke til kommentar

Eg kan også dirre med augo, som Nstin kan (har berre lest første side).

Eg kan tisse langt som mange andre kan. ;) .

Litt over 80 fotball-plakatar (utan å vere så veldig interessert i fotball).

Blitt slått kasta i gulvet av broren min på under 1 sekund. :thumbdown:

 

Kjem ikkje på fleire. :tease:

Lenke til kommentar
Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder"

 

Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^

8581232[/snapback]

Vinflaske på 4-5 minutter er ikke noe stress.. det er jo kosedrikking ;)

Lenke til kommentar
Du mener å sitte i Lotus-stilling? Det klarer jeg også. Morsomt å "reise" seg opp å gå bortover på knærne :wee:

8579203[/snapback]

 

Nja, mer sånn at den ene foten er oppå den andre.

8580176[/snapback]

 

Den klarer eg og, det er vel den eneste snåle "rekorden" eg har.

Lenke til kommentar
Legge tommelfingrene bakover opp armene, få en tilsynelantende rett pekefinger til å bli bøyd, bøye fingrene bakover sånn at de står rett *prøve å ta bilde*, lage masse knekkelyder med stortåa, "vifte" med neseborene og andre slike dagligtalegreier, spise 3-4 brød i løpet av dagen, ta ei glassflaske cola på 5 sekunder, drikke ei flaske vin på 4-5 minutter og andre slike "rekorder"

 

Samt sove sammenhengende i ca 2 døgn ^^

8581232[/snapback]

Vinflaske på 4-5 minutter er ikke noe stress.. det er jo kosedrikking ;)

8584283[/snapback]

Ikke her oppe :p

Men så er jeg jo "alkis" også da, så folk har slutta å bry seg så mye om at jeg klarer det :p

 

Her bruker jo folk 20-30 minutter på ei flaske :dontgetit:

Lenke til kommentar

Prøvde en gang hvor mange V6 (tyggis) jeg fikk i munnen på en gang. Mener jeg endte opp med 108 biter, det tilsvarer en del pakker.

 

Medaljens bakside var at tyggis inneholder en del som har lakserende effekt, noe som gjorde at jeg satt på do resten av dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...