Abnegation Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Går det an å komme i rekordboka for å nyse? Virker da temmelig dumt da det er lett å fake et nys, eller bare putte en fyrstikk i nesa så du nyser hele tida. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Går det an å komme i rekordboka for å nyse? Virker da temmelig dumt da det er lett å fake et nys, eller bare putte en fyrstikk i nesa så du nyser hele tida. 8442387[/snapback] står mye teiste rekorder i den boka da Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fikk 100 nåler i hånden en gang Så gikk eg tom for nåler >> Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor mine rekorder som kun eg kan, så vidt eg har hørt om er: *utvide/forminske pupillene mine uavhengig av kvarandre, og lys, altså at eg f.eks kan utvide pupillen på høgre øyet slik at eg har mørkesyn, mens venstre øyet har liten pupill....dette trikset er heilt ubrukelig i mørket, einaste som skjer er at det vetle lyset som du ser forsvinn og det blir heilt mørkt. lærte meg dette trikset når eg var liten og gjekk med lapp på venstret øyet i mangen veke, og når eg endelig fekk ta den av så var synet mitt heilt rart, blei kvalm for det gjekk litt rundt for meg, så eg gjekk på badet og såg i speglet at pupillen var annerledes, så eg prøvde meg fram i eit par år når eg kjedet meg, ved å f.eks halde eine handa over eine øyet i eit par min for å gjere det vant til mørket, før eg tok den vekk, til slutt vart eg vant nok til det til at eg kunne styre det ved å inbille meg at det blir mørkt for eine øyet og då utvider pupillen seg men forandringen skjer ikkje like kjappt som viss eg faktisk holder handa over øyet, tar ca dobbelt som lang tid. er ein liten bivirkning då, når di har forskjellig størrelse så blir fargene litt forandret..hakje peiling koffø, men fargene er mykje skarpere av ein eller anna rar grunn..og det svir litt di første 10 sek. viss eg har utvida pupiller når det er lyst så svir det ein god del, og eg har skikkelig problem med å sjå skygger..kjennest litt merkelig for alt ser like klart ut... men viss eg ser på sola når eg gjer dette så er det game over. då begynne tårekanalane å spruta og blir midlertidig blinda for eit par min. eg kan og styre varmeutviklinga i kroppen min ved viljeved f.eks , øke minske tjukkelsen på di ytre blodørene, få "gåsehud", økt hjerterytme osv....greitt visst det er kaldt ute og du ikkje har så mykje klær på seg, men det kjennes nett ut som eg har vå på joggetur eller liknande, så eg greie ikkje å oppretthalda da for øve 10 min eller så...slitsomt i lengden. min rekord ved å sjonglere er 3 baller på ei hand og 4 på 2... og eg kan bruke begge hender, bein osv til alt eg gjer..men eg husker ikkje heilt ka da haite... EDIT: fannt ut ka da haite, ambidekstrøs på norsk og ambidexterous på engelsk link 8441660[/snapback] Du må huske på at det er farlig å se direkte på sola. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kan lage en knekkelyd med høyre stortå så lenge jeg vil! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 eg kan og styre varmeutviklinga i kroppen min ved viljeved f.eks , øke minske tjukkelsen på di ytre blodørene, få "gåsehud", økt hjerterytme osv....greitt visst det er kaldt ute og du ikkje har så mykje klær på seg, men det kjennes nett ut som eg har vå på joggetur eller liknande, så eg greie ikkje å oppretthalda da for øve 10 min eller så...slitsomt i lengden. Jeg kan også øke varmen i kroppen når jeg vil. Derfor jeg aldri går med jakke på vintern En genser holder i massevis. Det med hjerterytme derimot, trur jeg ikke at jeg får til. Klarer å få den ned på et ganske lavt nivå, men ikke sånn enkelt ellerno. Ikke tenkt over det som noe "snålt" eller unormalt egentlig. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har koblet meg selv til et strømuttak i over ti sekunder Jeg oppfordrer alle til å utfordre rekorden ;D Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 spiste 8 bamsemums på 1 minutt, hvis noen slår den, send en Pm Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 spiste 8 bamsemums på 1 minutt, hvis noen slår den, send en Pm 8532055[/snapback] Når jeg var russ så var det en russeknute, klarte det aldri. Bamser går aldri bra sammen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem 8533706[/snapback] Fordi bamsemums hever seg i kjeften og blir nesten umulig å svelge fort.. Prøv selv en gang =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem 8533706[/snapback] Fordi bamsemums hever seg i kjeften og blir nesten umulig å svelge fort.. Prøv selv en gang =) 8534095[/snapback] Man må ikke tygge de da Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Neinei, beste taktikken er å svelge halve bamsen om gangen, men selv da merker man at det blir litt vondt i halsen =P Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg utfordrer herved alle russ i en Bamsemumsspisekonkurranse, så lenge de spanderer Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hmm. Høres ikke vanskelig ut med bamsemums. Får prøve i morgen når butikkene åpner. btw: Ting jeg får i munnen som er flytende (Kan ikke bare en dråpe da) kan jeg sprute ut gjennom nesa. De svir veldig med kulsyre brus da. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 En kompis tok da 10 på 1 min og 1 sekund. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skal nok klare 20... Pakke 20 i munnen, også tygge resten av tiden... Det blir vel noe søl og såre tyggemuskler. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kan endre størrelsen på pupillen med egen vilje Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan få det ene øye til å se til siden og det andre rett frem samtidig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå fikk jeg lyst på bamsemums. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå