C0rt3z Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan forandre sprøket i hele operativsystemet XP fra Norsk til Engelsk? Jeg skal oppgradere til Vista, men jeg har bare engelsk Vista, så da trenger også XP på datamaskinen å være engelsk. Hvis det er noen som vet hvordan man gjør dette så hadde det vært hyggelig om dere delte kunnskapen deres med meg (om det da i det heletatt er mulig å forandre språket i XP). Takk! Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Det er jeg ganske sikker på ikke går, i hvert fall ikke på en lettere måte enn å skaffe engelsk XP-versjon og installere den først. Du kan bruke den nørske produktnøkkelen, mener jeg. EDIT: Jeg fant nettopp denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=747606. Forsk litt i dette. Endret 12. april 2007 av perjohan Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er jeg ganske sikker på ikke går, i hvert fall ikke på en lettere måte enn å skaffe engelsk XP-versjon og installere den først. Du kan bruke den nørske produktnøkkelen, mener jeg.8371347[/snapback] en nørske lisens kan ikke bruke på en engelske versjon Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Så jeg er screwd hvis jeg vil oppgradere min XP til Vista da? For da trenger jeg engelsk XP for å slippe å formatere hele maskinen... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man MÅ aldri formatere. Du kan evt. bare slette Windows, og legge inn Vista. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man MÅ aldri formatere.Du kan evt. bare slette Windows, og legge inn Vista. 8373094[/snapback] slette windows og legge inn vista Tja, tidlig på morgene? hehe Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hvis jeg gjør det mister jeg jo alle filene mine fordi jeg har norsk XP, men bare engelsk Vista. Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 da tar du vare på filene i en annen partisjon, cd, ekstern harddisk eller noe sånt før du sletter/formaterer da. Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Det eneste problemet med det er at jeg har 250 Gig som jeg må ta vare på, men ingen steder å putte det. Men jeg skal prøve å få tak i en norsk Vistacd, så får vi se om det fungerer. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 kan man kanskje bruke recovery consolen til å slette Windows med? C:\Windows C:\Program files C:\Programfiler C:\Documents and settings Men for fremtiden, er det lurt å ha en partisjon med kun operativsysteme på, så slipper du dette neste gang du vil bytte OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå