ooddbb Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvem er det som tilbyr billigst domene nå? .no .com .net .biz .info Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.godaddy.com Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 vi liker ikke snakk om warez, piratkopiering og liknende på dette forumet. Det vil je gjerne ha meg frabedt. Dette forumet skal reflekter dagens samfunn som et lovlig samfunn og skal ivareta våre leseres interesser. Ikke oppfordre til ulovlig virksomhet. Du er velkommen tilbake med et nytt og forhåpentligvis mer fornuftig emne (tatt loven i betraktning) etter du har sonet din tid i fengsel for din ulovlige virksomhet. Er du medlem i en verdensomspennende kriminalitetsliga? Jeg bare spør altså, men la meg minne på at alt du sier i dette forumet vil kunne bli brukt mot deg i retten. Nå håper jeg du tar deg tid til å kartlegge situasjon og revurderer din virksomhet. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ligger litt lavt. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 kødda. men tk er jo gratis............. ellers ha'kke je peiling Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Sjekk på qxl.no under data og går du på domene navn... Er veldig bra tilbud der me webhotell... 39 kr månen for .com .net .org og 500 mb space + at den støttter mysql, php og alt det andre .. Ta en titt sjølv Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 MokkaKaffi: hehehe!! Hva mener du med tk? Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Han mener .tk sider, feks: http://www.sykkylven.tk Disse .tk domenene er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå