Gå til innhold

Xbox 360 ødelagt. Sende med DHL

schism

Anbefalte innlegg

Fikk red light på boxen for andre gang før helga. Ringte supporten som vanlig på mandag...

Men i dag når jeg kom hjem fra jobb stod "likkisten" utenfor døren min. Mannen fra DHL hadde bare satt igjen pakken, uten engang å ringe.

Spørmålet er, hva gjør jeg nå? Går jeg bare på posten å sender den, eller skal jeg ringe DHL å få de til å hente den?

Står ikke noe i instruksene om dette. Ringte nr. som stod oppført, men kom til norges taxisentral :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360en min har også klikka, venter på boksen nå, kommer vel over helga. Men hu dama jeg snakka med sa at jeg skulle ringe det nummeret som sto på pakka og avtale med de når de kunne hente den. :hmm:

Edit: Ikke at jeg veit om det er Norges Taxisentral eller hva det er da.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ganske sikker på at du sender den fra postkontoret.

8371024[/snapback]

Siden DHL er konkurrenten til Posten Norge så tror jeg nok ikke at du gjør det nei.

Fra egen erfaring:

1: DHL ringer og sier de har en tom eske til deg

2: Pakk 360'n ned i esken (uten HD og ikke send med spillet i DVD'n slik som jeg gjorde :p)

3: Ring DHL og si du har en pakke de kan hente

|

Etter 1 til 2 uker

|

4: DHL ringer og sier de har pakke til deg.

5: Enjoy!

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar

8371024[/snapback]

Siden DHL er konkurrenten til Posten Norge så tror jeg nok ikke at du gjør det nei.

Fra egen erfaring:

2: Pakk 360'n ned i esken (uten HD og ikke send med spillet i DVD'n slik som jeg gjorde :p)

|

Etter 1 til 2 uker

|

8371385[/snapback]

Ok, tak for svar. Men da burde vel strengt tatt nr man skulle nå DHL på stått oppført også... Dette blir minus i boka ja :nei:

Lenke til kommentar

8371024[/snapback]

Fra egen erfaring:

|

Etter 1 til 2 uker

|

8371385[/snapback]

Ok, tak for svar. Men da burde vel strengt tatt nr man skulle nå DHL på stått oppført også... Dette blir minus i boka ja :nei:

8371442[/snapback]

www.dhl.no - vanskligere er det ikke å finne et tlf-nummer

Lenke til kommentar
Ja, jeg måtte selv finne det fram på gulesider faktisk...

Pass på at papirene du har fått med havner på riktig sted og slikt så den går mellom tolla. ;)

8371461[/snapback]

Ja, du sier noe. Me ettersom jeg forstod av instruksene var det bare å feste på dette klistermeket med avsender og mottaker over lappen som var på pakken fra før? Var med den plastlomme til å feste på pakken også, men skjønner ikke hva som skal være inni den egentlig...

Lenke til kommentar
Ja, jeg måtte selv finne det fram på gulesider faktisk...

Pass på at papirene du har fått med havner på riktig sted og slikt så den går mellom tolla. ;)

8371461[/snapback]

Ja, du sier noe. Me ettersom jeg forstod av instruksene var det bare å feste på dette klistermeket med avsender og mottaker over lappen som var på pakken fra før? Var med den plastlomme til å feste på pakken også, men skjønner ikke hva som skal være inni den egentlig...

8371546[/snapback]

Pakkseddelen skal inn i plastlommen. Er du i tvil så får du fyren fra DHL til å hjelpe deg med hvilke papirer som skal hvor.

Lenke til kommentar

X-boxen min klikka.... den ville ikke contecte med kontrollen og jeg dero derfor ned på ebgames. han prøvde den og konstaterte at den var defekt. Jeg ble pent sendte hjem og bett om å ringe kundeservice, her var det enten flere timers venting(noe jeg ikke gadd) eller så ble jeg overført til et annet lands kunderservice.

Orka ikke dette tullet og ba Ebgames fikse det, han i kasse tok en tlf. og jeg dro hjem med en ny x-box :w00t:

Fantastisk service, anbefaler Ebgames ;)

Lenke til kommentar

Det er bare tull at det tar flere timer der.

Har ringt dit sikkert 20-30 ganger det siste året og i snitt tar det kanskje 5 minutter før jeg får tak i en. Noen ganger kanskje det er en som snakker engelsk, men de spør deg om de kan hjelpe deg på engelsk siden den skandinaviske linjen har lengre kø. Sier du da nei så blir du satt tilbake i køen til den skandinaviske supporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...