Gå til innhold

CD rom problemer når jeg skal innstalere C & C 3

Anbefalte innlegg

Jeg har netopp kjøpt meg Command and Conquer 3.. Men når jeg putta CDen inn i laptopen min (Har en Acer aspire 1690), så skjedde ingenting.. CD romet lagde bare rare lyder, jobba litt, men ingenting skjer.. Så prøvde jeg og putte den inn i den andre PCen i huset vårt (Som er 3-4 år gammel), der gikk det! Men så testet jeg også andre CDer i CD romet mitt, og det gikk.. Det står bakpå spillet: DVD ROM 8 speed..

Noen som veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har du testet andre DVD-plater i pcen?

Hilsen,

efikkan.

8371038[/snapback]

Ja, og det går fint.. Fikk innstalert det nå.. Etter 100 forsøk.. Men når jeg skal spille det også.. Det funker ikke, eller kanskje om jeg prøver og putte plata inn mange ganger:S

Lenke til kommentar
Ser det ut som plata har riper på undersiden?

Får du noen feilmeldinger nå?

8375600[/snapback]

Er ingen riper.. Er jo helt nytt også.. Får ingen feilmeldinger.. Men virker som CD romet bare ikke klarer og lese CDen iblant

Lenke til kommentar
Jeg har netopp kjøpt meg Command and Conquer 3.. Men når jeg putta CDen inn i laptopen min (Har en Acer aspire 1690), så skjedde ingenting.. CD romet lagde bare rare lyder, jobba litt, men ingenting skjer.. Så prøvde jeg og putte den inn i den andre PCen i huset  vårt (Som er 3-4 år gammel), der gikk det! Men så testet jeg også andre CDer i CD romet mitt, og det  gikk.. Det står bakpå spillet: DVD ROM 8 speed.. 

Noen som veit?

8370718[/snapback]

Du skriver jo at du har CD-spiller i den maskinen....går jo ikke å bruke DVD-plater da!!

Lenke til kommentar
Det er i slike tilfeller man benytter seg av en No CD/DVD crack.

Vet ikke om det er helt greit å poste linker til slikt, da det KAN brukes til piratvirksomhet, men det finnes i alle fall plenty av dem til CnC3.

8393996[/snapback]

Er DVD på den også! Men er noe feil med den.. Ellers hadde jeg ikke fått kunnet spilt spillet og innstalert det.. Men jeg må ta CDen ut og inn av CD romet 10-20 ganger før den klarer og lese disken..

Men orker uanset ikke og laste ned crack på hele spillet, er egentlig ikke det jeg mente.. Men noe "image" eller no sånn, så PCen tror jeg har inn command and conquer CDen..For da vil jeg slippe og slite med og ta CDen ut og inn hele tiden.. Har deamon tools.. Veit ikke om det går ann og gjøre det med det jeg?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er helt greit å poste linker til slikt, da det KAN brukes til piratvirksomhet, men det finnes i alle fall plenty av dem til CnC3.

8393996[/snapback]

Er DVD på den også! Men er noe feil med den.. Ellers hadde jeg ikke fått kunnet spilt spillet og innstalert det.. Men jeg må ta CDen ut og inn av CD romet 10-20 ganger før den klarer og lese disken..

Men orker uanset ikke og laste ned crack på hele spillet, er egentlig ikke det jeg mente.. Men noe "image" eller no sånn, så PCen tror jeg har inn command and conquer CDen..For da vil jeg slippe og slite med og ta CDen ut og inn hele tiden.. Har deamon tools.. Veit ikke om det går ann og gjøre det med det jeg?

8397873[/snapback]

Hør hær: Det spillet du prøver å installere, er det DVD-plate eller CD-plate? Sånn som jeg skjønte det i den første posten din, så er det spillet på DVD-plate. Da KAN du ikke bruke CD-spilleren på PC'en din til å installere det med. Du MÅ ha en DVD-spiller! :mad:

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

8393996[/snapback]

8397873[/snapback]

Hør hær: Det spillet du prøver å installere, er det DVD-plate eller CD-plate? Sånn som jeg skjønte det i den første posten din, så er det spillet på DVD-plate. Da KAN du ikke bruke CD-spilleren på PC'en din til å installere det med. Du MÅ ha en DVD-spiller! :mad:

8399381[/snapback]

Å herregud.. Les det jeg skriver? JEG HAR FÅTT INNSTALERT SPILLET. Og jeg FOR spilt! Men problemet er at det er noe feil med CD romet mitt! Har sjekka det på adrimistrate verktøy, og det er noe feil med den! Det som er, er at jeg må putte inn CDen ut og inn, ut og inn, ut og inn helt til den klarer og lese CDen, og det kan ta opp til 20 forsøk, og det er utrolig kjedelig og gjøre hver gang.. Så hvis noen kunne hjulpet meg med Deamon tools, så ville det vært fint..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532

For meg høres det ut som dvd-rom en trenger en opppussing : p har ikke fått noen klager fra folk som har kjøpt C&C ihvertfall...

Endret av Slettet+4134532
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...