NetFinity Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hentet fra dennetråden. Quote: Den 2002-12-18 05:03, skrev Chief:Man får jo 1MBit fra NGT til samme pris, og da leverer de 2MBit det første året om man tegner for mer enn 1 år! Er dette fakta? har ikke hørt om det før nå. Da jeg nettopp har bestillt Charlie juletilbud fra NGT, sier jeg ikke akkurat nei til 2Mbit første året :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Nopes, tror noe har drukket litt på mye på julebordet i dag, for slikt tilbud ville jeg visst om :smile: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Var det ikke et juletilbud fra NGT der de lovde et hakk høyere abonnement ut året eller de 2 første månedene? Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 21:21, skrev Nichlas:Var det ikke et juletilbud fra NGT der de lovde et hakk høyere abonnement ut året eller de 2 første månedene? NEI, men de har et oppgradering tilbud for for eksisternde kunder, og tror det gjelder for nye også, jeg betaler 523 kr/mnd. binding 2 år, for 1024/512, dønn stabilt aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå