albester Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Halloen. Har en N73, og et problem. En eller annen psyko driver og sender meg sms hele tiden. Og dette er jeg lut lei, Nytter ikke be personen stoppe heller, fortsetter bare. Finnest det da noe prog for symbian s60 3? som bare sender hele sms skiten rett i søppelbøtta? og at man aldri får noe beskjed om at man har en ny sms? er forbaska å måtte høre på den pling plong lyden konstant, greit å bare blitt kvitt meldingene fra den ene personen med det samme! Mvh AB Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg vet hvordan det føles. Softwaren på telefonene min ble helt ødelagt for 1-2 år siden når noen begynte å spamme meg med SMS.. (død over SMS Mania ) Telefonen sluttet å motta SMS'er, jeg fikk ikke ringt ut, og folk fikk ikke ringt meg.. Ingenting funket nesten. Det var på en Sony Ericsson T630. Ble greit etter en restore da. Men jeg tror at kanskje eneste muligheten må bli å kanskje ringe telefon-leverandøren, og spørre om de kan blokkere nummeret for deg. Jeg vet ikke om de kan gjøre dette, men det går ann å høre etter.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Finnest det da noe prog for symbian s60 3? som bare sender hele sms skiten rett i søppelbøtta? og at man aldri får noe beskjed om at man har en ny sms? 8370634[/snapback] Selvfølgelig finnes det. Du har jo en smarttelefon! Du kan teste ut 3.parts-programmene: Private Call&SMS Guard fra Symbianon. Eller: SMS Spam Manager fra WebGate. Har ikke testet disse selv, men hvis de funker slik som de reklamerer for, så skulle det passe deg ypperlig... Endret 13. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg vet hvordan det føles. Softwaren på telefonene min ble helt ødelagt for 1-2 år siden når noen begynte å spamme meg med SMS.. (død over SMS Mania ) Telefonen sluttet å motta SMS'er, jeg fikk ikke ringt ut, og folk fikk ikke ringt meg.. Ingenting funket nesten. Det var på en Sony Ericsson T630. Ble greit etter en restore da. Men jeg tror at kanskje eneste muligheten må bli å kanskje ringe telefon-leverandøren, og spørre om de kan blokkere nummeret for deg. Jeg vet ikke om de kan gjøre dette, men det går ann å høre etter.. 8371763[/snapback] telefon-leverandøren (bortsett fra samsung de har den funksjonen liggende inne i mobilen som standar så du kan block nr, men bortsett fra det må du ha program) hakke muligheten til å blocke nr, sms osv heller ikke operatørene telenor,netcom osv. pr dagsdato da. Men har du symbia har du muligheten til å laste ned programmer som blocker telefon nr osv. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Vel... De innstillingene du finner i telefonen om å blokkere nr., de mener jeg krever at nettverket/operatøren må støtte dette. Og når dette ikke støttes herfra, så hjelper det heller ikke at det finnes innstillinger i telefonen for det... På min N73 finnes ikke innstillinger om å sperre/blokkere SMS, som trådstarter spør etter. Kun anropssperring... Endret 23. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Vel...De innstillingene du finner i telefonen om å blokkere nr., de mener jeg krever at nettverket/operatøren må støtte dette. Og når dette ikke støttes herfra, så hjelper det heller ikke at det finnes innstillinger i telefonen for det... På min N73 finnes ikke innstillinger om å sperre/blokkere SMS, som trådstarter spør etter. Kun anropssperring... 8450138[/snapback] finnes et perfekt program for det på handango.com her er link: Link har selv benyttet meg av det progget,,masse fancy og nyttige funksjoner der Endret 10. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) finnes et perfekt program for det på handango.comher er link: 8451374[/snapback] I himmelens navn... Er det ingen som leser hva det er spørsmål etter? Blokkere/slette SMS automatisk! Det blir de 2 programmene jeg nevnte i min første post i denne tråden, som kan klare av med jobben trådstarter spør etter... Advanced Call Manager gjør det ikke! Endret 23. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå