Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvor får man slikt hen? Det er en stund siden jeg kjøpte cdplater hjemme, men så skal jeg hjem til jul. Så jeg vurderte å støvsuge Trondheim for cd-r, men det var ikke så lett, gitt. Komplett har bare 10-pakninger inne. Jeg vil ikke ha søppelkvalitet, og jeg gidder ikke kjøpe 10x10-pakk eller. Hvis noen har 50/25-pakker med MMore hadde det vært genialt. Elkjøp, har de 100 på spindel kanskje? Isåfall, hvordan er kvaliteten på dem? Tips mottas med takk. :smile: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Obs! Mariero har noe vet jeg. Tror ikke dem er så dyre heller. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Yay! :smile: Hva slags og hvor mange? Spindel/cakebox? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Altslags vil jeg tro, fikk en med 25 cd'er på, er usikker på pris, men tror ikke den var kjempe dyr. De har også 10 pk og 50 cd på spindel vil jeg tro. Hadde iallefall det forrige gang jeg sjekket. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg takker, bukker og noterer bak øret. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå