Christian_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei Får snart en Nokia N93i i posten, og den telefonen har 3G. Jeg har nå Tele2 Scratch Kontant, og er relativt fornøyd med det. Men det abonnementet støtter ikke 3G og jeg er derfor ute etter et billig abonement som er noe tilsvarende Scratch Kontant. Jeg Kikket på Noextras som var det billigste alternativet, og det ser ut som om det er akuratt det jeg er ute etter. Men jeg har et par spørsmål om Noextras. - Først og fremst, støtter noextras 3G? Fant ikke noe spesielt om det på nettsidene deres. - Jeg vil ha en forhåndsbetalt løsning, hvor jeg kan logge meg inn på "min side" og fylle opp kortet osv.. Er det slik man gjør med noextras? - Hvilke erfaringer har dere med Noextras generelt? Noe negativt å si om dem? Takker for alle svar Mvh Christian Endret 13. april 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 For å finne det abonnementet som er best for deg, sjekk www.telepriser.no. Ikke sikkert Noextras er best for deg. Såvidt jeg vet får du 3G på Noextras, men du får ikke videotelefoni. Var i hvert fall slik sist jeg sjekket... -snubbel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Onecall kontant er jo billigere enn noextras, tror onecall har videosamtale Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ok, telepriser.no sa at Onecall og Noextras var de billigste. Og etter å ha kikket på onecalls nettsider, virker det som at det er det beste alternativet. Har noen her erfaringer med Onecall med tanke på min bruk? Mvh Christian Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tja, foreldrene har ip-telefoni fra dem og de har vært godt fornøyd. En stor fordel sammenlignet med noextras (som jeg hadde før) er at du kan ringe kundeservice på tlf og du kan fylle på kortet via menyer på mobilen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har bare gode erfaringer med One Call. -snubbel Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Gah! Fant ut at jeg måtte være over 18 år for å kunne bli kunde. Fyller ikke 18 før i Juni Menmen, enten venter jeg, eller så bestiller jeg i pappa sitt navn. Men jeg er uansett ganske sikker på at det blir Onecall Takk for alle svar Christian Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bare gode erfaringer med One Call her også. men personlig hadde jeg foretrukket en litt lavere minuttpris i forhold til alle de gratis ringeminuttene. Men billig, det er det. Bare husk at personsvar koster 20 kroner i måneden, og papirfaktura koster 35 kroner i måneden. Greit og få med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå