WaterMarked Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har et ATI X1800XT PE som jeg tror har skylden i noen problemer. Av og til så er det som skjermen min går litt ut av fokus, men det er en stund siden jeg har møtt på dette nå. Men når jeg skrudde på pcskjermen i dag så var bildet mye mørkere enn det skal være, jeg restartet pcen og da ble bilde fint igjen. Jeg synes og at det gir litt dårlig ytelse i div spill, farcry og div cs-maps kan knekke kortet totalt. Når jeg har lest tester og 3d mark scores så scorer et x1800xt normal sett betre enn mitt, noe som jeg synes eg meget snodig. Resten av systemet mitt er kraftig nokk for å utnytte et x1800xt, mye kraftigere... Kortet er en demo-vare fra komplett, men når jeg fikk det såg det ut som det var rett ifra leverandør, pakket var ikke åpnet og heller ikke posen kortet låg inni... Jeg vurderer å sende det inn for å få orden i sakene, kjøpte det noe før jul så garantien gjelder vell enda? Hva rettigheter har jeg viss jeg må bytte kortet mitt? Viss jeg må gå så langt så vurderer jeg å kjøpe et g8800gts pga jeg er nøtt å ha en fungerende pc. Har dere noen råd\tips angående dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå