Opticane Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jada, jeg veit at det er pga Sony's bisarre tankegang, og at det er fordi det var den eneste kopibeskyttelsen de kom på i farta når de lagde PS2. Så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en chip til min PS2 (slim) slik at jeg blir kvitt den grønne møkka, og kan spille import spill osv. Hva er den beste chipen? Og er det evt. noen som gjør det her? Jeg bor i Oslo (majorstua), er det noen som kan tenke seg å chippe min ? Eller vet om noen som gjør det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jada, jeg veit at det er pga Sony's bisarre tankegang, og at det er fordi det var den eneste kopibeskyttelsen de kom på i farta når de lagde PS2. Så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en chip til min PS2 (slim) slik at jeg blir kvitt den grønne møkka, og kan spille import spill osv. Hva er den beste chipen? Og er det evt. noen som gjør det her? Jeg bor i Oslo (majorstua), er det noen som kan tenke seg å chippe min ? Eller vet om noen som gjør det? 8370047[/snapback] jøss....eg får grønt bilde på min ps3 når eg bruke RGB scart kabelen.. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697251 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå