bauk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 er det noen som vet om det er muligt å få endret språket i XP fra norsk til engelsk?? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det tror jeg faktisk ikke er mulig. Iallefall ikke med Windows sine egne programmer. Lenke til kommentar
bauk Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Det tror jeg faktisk ikke er mulig.Iallefall ikke med Windows sine egne programmer. 8369970[/snapback] det synes jeg er rart for har snakket med noen fok.. og de ser det er muligt.. men ingen er sikre på hvordan Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Det går nok ikkje, du må nok reistallere med en eng. windows cd. eneste jeg vet at du kan endre er regionale innstillinger som format og tastatur edit: hmmm... tok et raskt søk på gooooogle... http://www.microsoft.com/globaldev/referen...p/changeUI.mspx mulig det funker Endret 12. april 2007 av _Finch_ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 det synes jeg er rart for har snakket med noen fok.. og de ser det er muligt.. men ingen er sikre på hvordan Kanskje du blander XP og Vista? Jeg kjører Windows Vista og innstalerte det originalt på norsk, men har nå byttet til engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå