MacBoy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er noen achievements i GeoW jeg ikke greier: Zen and the Art Part 2 Perform 5 perfect active reloads in a row (on any difficulty) Zen and the Art of Reloading Perform 25 perfect active reloads (on any difficulty) Får ikke til dette.... Hva gjør jeg galt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 du må reloade når det kommer på den hvite streken. gjør det 5 ganger på rad og totalt 25 ganger. er egentlig ganske enkelt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bare øv på å treffe den lyse streken når du reloader, øving gjør mester Du vet hvordan du gjør en active reload eller hva? du trykker hvertfall på RB igjen når du ser at streken som flytter seg mot høyre treffer den "tykke" hvite streken. Litt vanskelig å forklare, men du skal alstå avbryte reloaden på det hviteste punktet. Lykke til med achievementene! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Når jeg fikk spillet gikk jeg inn får å klare de to achievmentene, men jeg fikk det liksom ikke til. Så til slutt brydde jeg meg egentlig ikke om det lenger, og bare nøt spillet. Da kommer de achievmentene mer eller mindre av seg selv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fikk de achievementene etter 1-2 min spilling Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) faen da får det ikke til jeg trykker på RB når det kommer til det hviteste punktet edit: fikk det til Endret 13. april 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå