Windoge Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg lurer rett og slett på om det kommer flere brukbare Star Wars spill til PC? Det er lenge siden siste filmen i serien ble ferdig, men har dette noe innvirkning på spillene? Serien er jo i utgangspunktet en filmserie. De spillene jeg har likt best er Jedi Knight 2, Jedi Academy og Jedi Outcast. Suverene spill av topp klasse, og det er utrolig trist dersom vi ikke får oppleve slike geniale FPS i moderne grafikk igjen. Lenke til kommentar
MediaFreak Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg lurer rett og slett på om det kommer flere brukbare Star Wars spill til PC? Det er lenge siden siste filmen i serien ble ferdig, men har dette noe innvirkning på spillene? Serien er jo i utgangspunktet en filmserie. De spillene jeg har likt best er Jedi Knight 2, Jedi Academy og Jedi Outcast. Suverene spill av topp klasse, og det er utrolig trist dersom vi ikke får oppleve slike geniale FPS i moderne grafikk igjen. 8369709[/snapback] Da kan jeg trygt si JA! Se her : Knights Of The Force Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg lurer rett og slett på om det kommer flere brukbare Star Wars spill til PC? Det er lenge siden siste filmen i serien ble ferdig, men har dette noe innvirkning på spillene? Serien er jo i utgangspunktet en filmserie. De spillene jeg har likt best er Jedi Knight 2, Jedi Academy og Jedi Outcast. Suverene spill av topp klasse, og det er utrolig trist dersom vi ikke får oppleve slike geniale FPS i moderne grafikk igjen. 8369709[/snapback] Da kan jeg trygt si JA! Se her : Knights Of The Force 8372714[/snapback] Leste tråden, men se hva jeg spør om i den. Er dette en utvidelsespakke eller en modifikasjon til Jedi Academy? En modifikasjon er som regel gratis. Er det enspiller på det? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 KotF er da ikke et nytt spill, men en mod (Total conversion, om det er å foretrekke) til Jedi Academy som er ca fire år gammelt. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg lurer rett og slett på om det kommer flere brukbare Star Wars spill til PC? Det er lenge siden siste filmen i serien ble ferdig, men har dette noe innvirkning på spillene? Serien er jo i utgangspunktet en filmserie. De spillene jeg har likt best er Jedi Knight 2, Jedi Academy og Jedi Outcast. Suverene spill av topp klasse, og det er utrolig trist dersom vi ikke får oppleve slike geniale FPS i moderne grafikk igjen. 8369709[/snapback] I 2009 kommer jo Star Wars Battlefront III/ Knights and lords og det skal vist være helt sinsykt. Mye bedre en toern og enern til sammen men hvis du ikke orker og vente så lenge så kan du vel kjøpe Star Wars KotF www.kotf.com Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nå er vel kotf fortsatt bare en gratis mod Børst støvet av JA og last den ned når den kommer....*venter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå