Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Før hadde jeg veldig stram forhud (kanskje litt enda) men etter mange uker med tøying osv så har det blitt enklere å dra ned huden uten at det skal svi.. Men bare lurte på jeg har masse hvite prikker på forhuden litt lengre nede som er vanskelig å få av.. lurte på hva det er.. pleier å prøve å ta det vekk med bare vann men det funker ikke.. hvis jeg tar på forhuden er det veldig følsåmt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg mente prikkene var på kuk hodet.. ikke på selve forhuden.. men på hodet liksom under huden.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Smegma? At glans ("hodet") er ømt er ikke uvanlig, for å si det slik At du evt. ikke får vekk smegma er derimot litt merkelig? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) jeg hadde også det for et par år tilbake.. var akkuratt i overgangen mellom forhud og hode.. de var der i flere måneder, men plutselig var de borte.. tenkte egentlig aldri noe over det.. ps. dette var ikke smegma Endret 12. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 me 2 :/ Alltid lurt på hva det er Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Vidar_* Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ja dette her er nok talg kjertler, som er helt vanlig og som går bort av seg selv etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå