Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilke ISP'er sender fortsatt ut Adsl 1 modem?

Anbefalte innlegg

Akkurat fått meg ny linje fra NGT og ble litt skuffet over at de fortsatt sender ut de gamle Netopia 3351 modem'ene.

Har nå pakket det ned i esken for retur, med en liten lapp hvor det står: Vennligst send denne videre til teknisk museum hvor den hører hjemme, hilsen kundenr. *******.

Kan ikke komme på noen andre ISP'er som fortsatt leverer slik utstyr, men skulle vært artig å vite om det skulle finnes?

Må også si at ved bytte til Speedtouch 546, fikk jeg faktisk hastigheten jeg betaler for, syncet 1100k over Netopia (og fortsatt mulighet for mer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri fått noe spørsmål, men fikk med lapp i esken at det er NGT sin eiendom og må returneres ved oppsigelse osv.

8369792[/snapback]

Står vell i kontrakten.

Jeg trodde bare vi leide her også, men da vi sa opp telenor fikk vi beholde modemet + så har vi vell noen isdn bokser også :p de skal ha det tilbake og da får de mase etter det selv...

Lenke til kommentar

Ikke fått tilsendt noen kontrakt her, kun et ark med brukernavn/passord.

Telenor sluttet med utlån av modem for flere år siden, alle er nå privateide (selv om noen er gratis i kampanjer).

ISDN bokser er Telenors eiendom, men de spør aldri om å få de returnert.

Lenke til kommentar
Ikke fått tilsendt noen kontrakt her, kun et ark med brukernavn/passord.

Telenor sluttet med utlån av modem for flere år siden, alle er nå privateide (selv om noen er gratis i kampanjer).

ISDN bokser er Telenors eiendom, men de spør aldri om å få de returnert.

8370026[/snapback]

kontrakten blir nok ikke sendt. står på nette.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke routermodemet jeg fikk fra NGT, det ligger i en skuff.

Kjøpte meg en billig routermodem (Billion 5102s til 400.-) som jeg har satt i bridgemodus. Har en god router bakom (Netgear WNR834b til 1000.-) som tåler masse last. Da kan jeg kjøre ubegrenset med ADSL2+ & bittorrent uten at det kneler.

Får full linjehastighet hele tiden, noe som ikke var tilfelle med NGTs eget utstyr.

I tillegg så er det ingen portbegrensninger med denne løsningen. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...