Gå til innhold

Hjelp, jeg skal ha ny TV

Anbefalte innlegg

tar den i denne kategorien, nærme nok :smile:

skal ha meg en tv etter jul, lønner det seg og kjøpe slikt på nett? kan ikke mye om tv og vil gjærne ha innspill og tips fra alle som vet litt om tv.

har tenkt og bruke en +/- 5000.

mitt foreløpige forslag er:

Panasonic TV 32" Widescreen TX-32DK1

Kom med kommentarer og allt anna dere vil si :smile:

tusen takk, mvh Anders

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-12-18 20:39 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Detta ser jo ut som den gode tv!

Har ikke så bra selv men spørs hvor du skal ha den og hvor mye du skal bruke den da :smile:

Min står bare på hele dagen mens jeg driver med datan

Er ikke vits å bruke så mye penger på tv men hvis du tror du skal bruke den mye er det vel et bra kjøp?

:grin: :grin: er newbie i tv :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 21:12, skrev belsebub:

Sen opfriskningsrate på den 50 hz.

Hva med en feit ctr skjerm og tv kort i pc´n. Har en tv selv, men ser mest på tv på pc´n jeg.

Ellers er det jo mye tilbud i januar i billigbutikkene. Ser ikke ut til at Komplett er no biligere på TV

jeg hadde tvkort en stund men jeg vil se tv mens jeg venter (er død) i cs hvis du kjønner hva jeg mener :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 21:27, skrev venomzorg:

tv.JPG

lønner det seg heller og kjøpe tv på expert ellerno?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-12-18 21:44 ]</font>

Hva har du på hode, og det ser ut som du spiller cs på tegninga, CS SUG!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 22:03, skrev Shrike:

Quote:

Den 2002-12-18 21:27, skrev venomzorg:

tv.JPG

lønner det seg heller og kjøpe tv på expert ellerno?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-12-18 21:44 ]</font>

Hva har du på hode, og det ser ut som du spiller cs på tegninga, CS SUG!!!!!!!!!!!!!!!

heh, lol? hvorfor har det noe med cs å gjøre?

hva jeg har på hodet? veitaf*en jeg bare tegna noe i paint jO!

Lenke til kommentar

Hei, når det gjelder den TV'n du foreslår i første posten, var den med i en test Lyd & bilde hadde rundt forige årsskifte. Der fikk den gode skyssmål. Husker ikke detaljer fra testen, men mener den hadde veiledende pris på ca 11000 dengang. Selv kjøpte jeg en TX32-PK3, som også er en 50Hz TV, men med flatt biledrør, og litt ulik design. Jeg er svært godt fornøyd med denne TV'n som jeg betalte ca 8' for på OBS i vår. Jeg tror med andre ord ikke at det er en veldig god pris komplett har på den TV'n.

PS: dersom du vurderer 100Hz TV bør du være litt skeptisk til 100Hz'ere i prisklassen 7-10 tusen, da disse fortsatt ofte er belemret med en del etterslep.

Beste rådet jeg kan gi deg, er å stikke i veg å se på TV'er, finne den med det bildet du liker, og kjøpe den. Ellers er det ofte lurt å sjekke tester på nettet, og sammenligne litt priser på aktuelle modeller (nettopp det samme som vi gjør før vi kjøper Hardware til PC :smile:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...