NilsiT Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har skaffet meg alt utstyr til sleevinga, og nå skal jeg begynne...det jeg trenger hjelp til er å få ut pin'ene uten å ødelegge dem og litt annet sjenerelt! Noen som kan eller vil hjelpe? takk... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 For å få ut pin'ene pleier jeg å bruke en liten nål å presse inn "låsene" Når det gjelder å sette den kablene kan det lønne seg å feste alle kablene sammen, med for eks tape, ikke glem å merke hvilket kabler som skal hvor Så tar du "sleeven" og trer litt, lager en "kul" slipper den bortover og gjør dette flere ganger. (kutter av enten før eller rett før du er ferdig) Husk å alltid bruke den minste størrelsen du kan. Lykke til Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 blir det ikke veldig vanskelig og styre med ATX kabelen...merking av hva som skal hvor...eller det står kanskje på kontakten? sånn at jeg kan merke dem med 1,2,3,4,5... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 sleeving guide Der tror nok alt du trenger står Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) tusen takk....har letet etter guide, men har ikke funnet! Endret 12. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Skal jeg ta av strømforsyning "dekselet" på PSU'en for å kunne få krympestrømpen\kabelstrømpen helt opptil utgangen for kablene? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ved å gjøre det kan du jo få kablene til å gå helt inn i PSUen, ser bedre ut, men er sikkert ikke nødvendig Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 ok... Nå har begynt og jeg tror at dette skal bli fint! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 vel...går det ann å sleeve ledningen med strømkontaktene som går til sata hardisker? går det ann å ta av de kontaktene? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skal gå av på de fleste ja. Tror det fungerer sånn at det er 2 biter satt sammen, så er bare å ta de fra hverandre Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 sånn...nå er jeg helt ferdig! alt funket som det skulle og det ble ganske så fint... takker for all hjelpen jeg fikk=) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Merk at siden du har åpnet dekslet har du mistet garantien. Har du noen bilder av mesterverket? Hadde vært gøy å sett noen bilder. Endret 16. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 om de merker det ja får vi se noen bilder? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 om de merker det ja får vi se noen bilder? 8401220[/snapback] La oss se, kabelen er sleevet hele veien inn og festet på sett og hvis der(antagligvis krympestrømper). så om ikke han river opp hele sleeven før han sender inn vil de nok se det. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jaja, men om man fjerner kabelstrømpene først Har sendt inn skjermkort jeg har bytta kjøler på, til og med hørt om folk som har gjort det etter å ha isolert hovedkortet... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 åpnet aldri psu'en(fant ikke helt ut hvilke skruer som skulle skrus ut så jeg droppa det)! Jeg kan prøve å få tatt noen bilder ja...ble en ganske sterk farge på kabelstrømpen... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jaja, men om man fjerner kabelstrømpene først Har sendt inn skjermkort jeg har bytta kjøler på, til og med hørt om folk som har gjort det etter å ha isolert hovedkortet... 8401892[/snapback] Å bytte kjøler på skjermkort er faktisk lov og vil _ikke_ påvirke garantien. Derimot krever de ofte at du sender med/skrur på orginalkjøleren før du sender inn. Eneste kortprodusenten jeg vet om som du kan sende inn kortet til selv om en annen kjøler står på er EVGA. Men vi går fryktelig off topic nå. *Piczors plx or it didnt happend* Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Noen bilder av hvordan det blei...har desverre ikke fått rydda noe særlig Endret 20. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 endelig fikk jeg til å legge til bilde så...hva syns dere om fargen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå