Truls84 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 heisann, vet jeg er litt off-topic nå men dere er de eneste jeg vet om som har CF kort med sikkerhet. det jeg lurte på er om det er mulig å boote fra et cf kort hvis det er plasert i kortleseren på laptopen, var ikke så lysten på å ta ut den eneste hdd'en i maskinen for å prøve. eller for den saks skyld legge ut masse spenn for et sandisk extreme for så å finne ut at det var penger i do. På forhond takk Truls:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 De raskeste CF kortene er tregere enn en harddisk, og mye mye dyrere pr. gigabyte. Så eneste grunnen til å bruke CF må være mindre støy og mindre varmeutvikling. Om det går, er jeg også noe skeptisk til. Tror ikke noen BIOS har mulighet til å velge en USB eller minnekortleser som oppstartsalternativ. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 heisann, vet jeg er litt off-topic nå men dere er de eneste jeg vet om som har CF kort med sikkerhet. det jeg lurte på er om det er mulig å boote fra et cf kort hvis det er plasert i kortleseren på laptopen, var ikke så lysten på å ta ut den eneste hdd'en i maskinen for å prøve. eller for den saks skyld legge ut masse spenn for et sandisk extreme for så å finne ut at det var penger i do. På forhond takk Truls:) 8369517[/snapback] Noen nye BIOS har støtte for eksterne medier men et CF kort er ikke til å anbefale, operativsystemet vil nok være veldig ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå