Azzido Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Var innom Swarovski i Praha og forelska meg litt i denne papegøya her om dagen hva syntes dere? Ellers om dere er intr i bilder ifra praha så ligger det noen her. http://gallery.azzido.no/Praha-8-11-April-07 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Veldig fint bilde. Godt fokusert og bildekvaliteten er meget høy.. Det eneste negativet - som jeg kan se - er litt forstyrrende elementer i bakgrunnen i form av lyse og mørke partier. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Stillig bildet Likte den fine blåfargen som kom fram bak pappegøyen.Mange fine detaljer du har fått med. Bra jobba Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Lekkert!! Kan jeg spørre om hvor stor denne papegøyen var? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Takker for kommentarer Gissan. grunnen til de mørke og lyse partiene er rett og slett lyset som er i utstillinga. dette må være råeste butikken jeg har sett med tanke på krystall osv. utrolig mye... dama blei helt vill... klarte å lure unna visakortet føre det var for seint MissTee, tror denne linken gir deg svar på dine spørsmål www.swarovski.com Endret 12. april 2007 av Azzido Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Stilig, det syns jeg. Fine farger. Men syns også bakgrunnen var litt rotete. Gjorde et raskt forslag til å rydde litt i den. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Stilig, det syns jeg. Fine farger. Men syns også bakgrunnen var litt rotete. Gjorde et raskt forslag til å rydde litt i den. 8370713[/snapback] likte opprensken Grunnen til de prikkene er nok at jeg tok bilde igjennom utstillingsvindu inne i butikken. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ja, glass er noe drit å ha i veien.. spesielt når man egentlig har et vakkert motiv! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Liker bedre Swarovski optikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå