tgrude Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 jeg har nettopp kjøpt dette i bulk versjonen (altså uten noe bruksanvisning. Prøvde å installere dette men får ikke lyd, kan det ha noe med å gjøre at jeg har intregrert lydkort i hovedkort som allerede er installert? Dessuten lurer jeg på hvilken av de fem uttakene som er for høytalerne. (sort, grønn, blå, rød eller orange)? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Gå i device manager/enhetsbehandling od disable det integrerte lydkortet. Så vidt jeg husker i disse fargekodede dager :razz:, er vel blå Line-out? Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 jeg har deaktivert det intregerte lydkortet og reboota.. nå funker det finfint =) men det var ikke den blåe, det var den grønne her :smile: Men tusen takk for hjelpa, så slipper jeg å reinstallere windows! Lenke til kommentar
Baerry Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hej! här kommer lite hjälp (själv har jag ett SB Live Platinum). :smile: svart=rear speaker out grön=front speaker out röd=mic blå=line in orange=line out Vad bra att du löste problemet (jag var lite långsam med svaret)! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Baerry på 2001-12-25 00:18 ] Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Du kan også disable det integrerte lydkortet i bios, men du må også gjøre det i windows. Etter dette skal lyden komme av seg selv. Kjører du WinXP så last ned de nye XP driverne fra soundblaster.com. -Zachzi Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg sa ikke at det var den blå du skulle bruke. :razz: Jeg sa at den blå var line-out. Og man outter jo ikke høyttalere i line-out? Det er vel line-in. Pjuh! Der redda jeg meg selv fra en total ydmykelse! :razz: Begynner å nærme meg 200 innlegg nå..! _________________ God jul! [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-25 00:19 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Oops! Dreit meg ut likevel. Jeg bytta litt om her og der... Det er mennesklig å feile. :wink: Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 hehe, ja så sant så sant! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Oransje = digital line out Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 På Soundblaster Live! 5.1 er grønn(lysgrønn) line-out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå