Mr. ve Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg lurer på et par ting i spillet Diablo II: LoD. Assassin: Kan jeg bruke burst of speed og Venom skillen på samme tid? Amazon: Kan jeg bruke Strafe skillen med crossbow? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hadde du spurt om Barb eller Necro kunne jeg kanskje ha hjulpet deg :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Amazon ja, assa husker ikke :smile: DEtte begynner å bli gammelt :smile: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg kan prøve det, men siden jeg ikke har en Amazon nå, og Assasin'en min ikke har Venom skill, orker jeg ikke :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Amazon kan bruke strafe skillen med crossbow ja. det er jo en "Bow & Crossbow" skill :smile: Er selv Amazon lvl 55 lr.no... Fyfaen det er stress på Hell.. hehe.. Har en bue som gir 10-45 dmg eller noe :smile: MvH. Beret Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 joa, vet det er en "bow og x-bow" skill, men på for eksemper multiple shot står det: Magically splits one ARROW or BOLT (...), mens på Strafe står det bare: magically splits one ARROW (...), men du kan alså splitte en bolt for det? Edit: BTW Nor Beret, hvis du vil, kan jeg kanskje gi deg en Unique Bue til jUl? tror jeg ska ha et par på lager med en eller annen char :smile: (ikke hacka såklart, hater cheaters!) [ Denne Melding var redigert av: ^PaX^ på 2002-12-20 11:30 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Noen som vet om en anstendig open battle.net server? Jeg møter bare på lame cheatere som er lvl 99 og går hostile og slår deg ihjel så fort de kan :sad: Jeg er nå en lvl 36 paladin, hadde en lvl 79 en gang, men han hadde jeg så mange ræva skills på at jeg sletta ham. Folk sier at man burde ta å spille multiplayer for å gå fort opp i lvl, men jeg har aldri merka noen fortgang da heller. Noen som har noen tips? Noen som har noen meninger om beste skills med Paladin? Er litt usikker på hva jeg skal velge videre. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Har du ikke merka at det går raskere i multi? Det var rimelig snodig synes jeg... Kom deg til Bloody Foothills i Nightmare så fort som råd, og gjør "bloodyruns". Pass på å ta ancients på de rette levelene, så går du opp enormt. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Finnes det anstendige open bnet servere da? Kanskje jeg svartmaler ting her, men kjøp spillet, og spill closed battle.net du :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har kjøpt spillet. Kanskje det er noe jeg har misforstått, men man kan ikke spille på closed battle.net med singleplayer charakters. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Assassin: nei, du kan ikke bruke burst of speed og venom på samme tid. Amazon: Det har du fått svar på lengere opp. Hvis du ikke merker forksjell på multi, få en eller annen kompis med veldig høy level til å "booste" deg opp til Hell, så gjør du cowruns i hell. Da skal jeg love deg at levelene går fort opp.Du får en 4-5 level hvært run hvis du har ca. 20-30 level. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Den Polse: Det går mye fortere når du spiller multiplayer ja... Jeg og en kompis fikk matriarch sorc på tre netter i LAN, da var vi barra 2 stk! :smile: Paladin skillz: maxed out zeal og fanatacism! På open battle.net er jeg enig, bare en gjeng med cheaters (har ett par scrnshots av forskjellige charmer og armorer), men på closed syns jeg er litt kjipt, er så lett på en måte... Jeg føler også at det er "internett's char, ikke din egen :razz: Det beste er å spille i LAN med en vennegjeng, det tar av! :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Helt enig med deg Pax, en closed battle.net char føles ikke helt egen. Takk for tipsene forresten. Grunnen til at jeg lurte på hva som er best er fordi med forrige char møtte jeg på monstre som var imune mot fysisk skade, og med litt cold og et par charms tok det da drittlang tid å drepe slike. Derfor har jeg en 10 grader i venegance i tillegg nå. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Ikke dumt,Den Polse! Har tenkt litt på dette selv, men jeg er lvl 69 i act 5 - hell, tror det er liiiitt for sent for meg å begynne på en ny skill :razz: Men hvis du trenger noen items e.l. kan du bare legg inn ett innlegg her, så kan jeg se hva jeg har! :smile: (ikke hacka, og ikke kopiert, men kanskje mula :smile: ) Edit: Jeg sjekka min pala og jeg hadde et par ting du kanskje kunne hatt bruk for med din pala Den Polse. (to våpen og en amulet) Si fra da hvis du vil ha det [ Denne Melding var redigert av: ^PaX^ på 2002-12-21 13:42 ] Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ja du kan bruje crosbow ,greia er bare at strafe stinker. du må maxe critical strike og gå for enten guided (vet d tar tid å lvl , men leech cows, eller gå for multi.. for de av dere som er nye i diablo2 lod kan jeg være behjelpelig med items (riktig nok på us east) :wink: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Den Polse, jeg har snakkt med noen "proffer" nå, og paladin'n min var feil!! Du må ha 20 fanatacism, 20 holyshield og et par på zeal, slik at du treffer bra! Jeg må nok begynne på ny paladin jeg da :/ Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Jeg har orginalverson av diablo 2 og den funker ikke i xp home eller pro, har prøvd å installere full versjon og single player. Når jeg starter blir skjermen svart, men jeg kan bruke Ctrl+alt+delete for å gå til desktop. Noen som vet om pacther, blizzard.com var dårlig. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 På www.battle.net finner du patcher.... Husk også å kjøre den videotest tingen! Go Dibbe!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå