Montolio Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har tenkt å selge delene til min gamle PC, og lurte på hvor mye jeg kan få for de. Alt er i så god som ny stand: MSI 925X Neo Platinum S775 Hovedkort (Kostet ca. 2000) Pentium 4 Prescott 3.2 GHz CPU m/stock kjøler 2x DDR2 PC4200 Corsair 512MB Value-RAM Seagate Barracuda 200GB 7200RPM 8MB Cache Powercolor X800GT med ATI Silencer 4 Kjøler Hva kan jeg forvente å selge dette for? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Går jo an å sjekke det ut på prisguiden da, om du ikke finner akkurat det samme utstyret, kan du jo se om du finner noe med den samme ytelsen. hva kortet kostet er irrelevant, spørsmålet er hva koster det i dag, og hvor mye vil en person betale meg for et brukt et. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Fant det liksom ikke i prisguiden siden det sikkert er tatt ut av produksjon for en god stund siden. Veldig godt hovedkort da, et av de beste 925X hovedkortene som kom Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tror du vil kunne få noe mellom 3000 og kanskje opp mot 4000. Er ikke noe spillePC det der, men den har jo vært god en gang Synd datateknologi går så veldig fort fremover, eldre komponenter synker jo som stein i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå