Admin'c Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har funnet på gaver antikvitetsbok for mor pc spill til bror og et eller annet til far Men hva har dere tenkt til å kjøpe, eller har kjøpt? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har hittils kjøpt en Satyricon og en Sentenced CD. Ville kjøpe en In Flames CD også, men den hadde de ikke i butikken : har mange presanger igjen og begynner å bli litt desperat nå... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hva med den nye cd-en til Santana til far? Skal kjøpe den til min :smile:, mødre elsker sånn atkvitet ting :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Føler at det alltid går i cder når jeg handler julegaver, begynner å bli lei av det. Men på den andre siden er det ekstremt vanskelige å finne noe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har løst saken ved å få min søster til å kjøpe alt til alle untatt henne selv. Hun vet akkurat ka folk vil ha så da blir alle HAPPY Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg lar søstrene mine fikse det praktiske Personlig foretrekker jeg heller å spise pepperkaker. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 00:13, skrev SnowDOG_:Har løst saken ved å få min søster til å kjøpe alt til alle untatt henne selv. Hun vet akkurat ka folk vil ha så da blir alle HAPPY Den er vi to om :razz: + dama..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hehehe vi er vist 3 Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Handla den første jule presangen i dag, og den var ferdig innpakka =) jeg trengte bare å sveipe kortet. Skulle ha vert flere av de enkle metodene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Huff, er så sinnsykt usikker på hva jeg skal kjøpe til mora og stefaren min... :sad: (det blir én gave på deling, det er hvertfall sikkert!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 07:22, skrev RikkyRally:Huff, er så sinnsykt usikker på hva jeg skal kjøpe til mora og stefaren min... :sad:(det blir én gave på deling, det er hvertfall sikkert!) så gniten du er Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hehe, har nok problemer med å finne en gave, to blir for mye :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå