Fruktkake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 I dag kom gullklompen i posten. Min savnede perle. Ringenes Herre, Ringens Brorskap luksusutgaven med de to Argonathene. Jeg fikk desverre ikke mulighet til å skaffe meg denne når den kunne skaffes, og har hatt QXL detektiv på i flere år (men jeg finner den ikke nå lengre). Jeg har spurt i svært mange butikker mens jeg har vært på ferie. Men nå fikk jeg den. Jeg fikk bestilt den ny og forseglet fra en butikk i New Orleans. Det føltes godt å lukte på Argonathene, og stryke forsiktig på innholdet. Takk til -Shark- som kjøpte et par datadeler av meg til 500 kroner, og denne boksen kostet nesten 500kr. Skal bevare alt slik som det er, Argonathene skal forbli i esken. Jeg skal kose meg til helgen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Okeeeey. Gratulerer.. Tror jeg. :o Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gratulerer! Den var fin. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 den skulle søskenbarnet mitt sett:P både han og jeg var(er?) store ringenes herre fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå