MrL Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, hadde nå tenkt til å prøve å clocke litt mitt G8800 GTS, vet ikke helt hvordan man gjør det, men skal prøve meg. Men det som er, der alle får opp overclocking i rivatuner, får jeg bare opp den her..hva er galt, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Du gjør ikke noe galt, det som er problemet er at rivatuner har problemer med vista. Prøv ati tool: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=725 Edit: vis du lurer så støtter ati tool nvidia Endret 12. april 2007 av Megern Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Du gjør ikke noe galt, det som er problemet er at rivatuner har problemer med vista. Prøv ati tool: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=725 Edit: vis du lurer så støtter ati tool nvidia 8369292[/snapback] okei fikk til ATItool. Men hva burde jeg gjøre, burde jeg ta find max core? Hvordan skjekker jeg isåfall om det blir stabilt? Og hva burde jeg clocke av alternativene? Endret 12. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Megern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Trykk på scan for artifacts. Se om temperaturen er akseptabel. Vis du får artifacts(rare grafikkfeil, du skjønner det når du ser de) må du klokke ned litt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Trykk på scan for artifacts. Se om temperaturen er akseptabel. Vis du får artifacts(rare grafikkfeil, du skjønner det når du ser de) må du klokke ned litt. 8369414[/snapback] Okei, men lot find max core gå litt, fikk den opp i 649 mhz, tok scan for arti, og forløpig er det ikke kommet error på 1 minutt, vil det si at jeg kan ta set clock da, og det da er antakligvis stabilt? EDIT: Plutselig kom det No signal på skjermen, slo på på nytt, loadinga kom, også kom det igjen, men funka heldigvis 3 gangen..hmm virker ikke helt trygt.. Og når jeg starter ATItool nå kommer "The kernel mode driver does not seem to be running" Endret 12. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå