boundishh Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 mine ønsker for den neste FW oppdateringen er: Mulighet til og velge wallpaper som på psp mulighet til og laste ned og velge themes (med themes mener jeg de bølgne som er i bakgrunnen) skulle likt og hatt svart hele tiden mulighet til bruke egen musikk i bakgrunnen i mens man spiller spill f.eks og utvidet format støtte. hva er deres ønsker Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 jeg vil ha mulighet til å programere tastatur å mus til å virke på spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 musikk i bakgrunnen når jeg spiller spill. mulighet for å nå XMB in game. Som lovet oppskalering av DVD mulighet for blue ray i 720p slik jeg slipper å skifte. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Oppskalering av DVD Oppskalering av PS1/2 spill m/AA Mulighet for å få fram XMB mens man spiller Invitere venner til hvilket som helst spill når som helst Custom soundtrack Blu-ray i 720p Endret 12. april 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg ønsker først og fremst at PS3 starter å støtte DivX, avi, wmv osv. I tillegg ville en smartere organisering av musikk vært bra (playlister etc...) Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 en topic lagd av en fanboy kan ikke være bra hadde fett å kunne bruke hvilket som helst bilde som bakgrunn Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Av det som ikke er nevnt her, savner jeg støtte av Gran Turismo 4 Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 - opprette spillelister av musikk og filmer - oppskalering av DVD - Bedre støtte for eksternt utystyr som tastatur, mus, harddisker etc - Streaming av musikk, bilder og film fra en ekstern kilde over wlan Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 For all del, ingen støtte for bruk av mus og tastatur i spill! Ihvertfall ikke online! Men som nevnt tidligere så hadde det vært fint med mulighet til å lese meldinger og slikt uten å måtte gå ut av spillet Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Snakke og invitere venner mens man spiller. Dette er største svakheten PS3 har. Alt av interaktivitet blir slått HELT av når man spiller spill. Jeg får beskjed at en venn kommer online men får ikke sagt noe som helst til han. Da må jeg gå ut av spillet. Hvis jeg loader PS2 spill så faller jeg HELT offline og folk aner ikke hva jeg spiller engang. Det er utrolig dumt syns jeg da jeg spiller utrolig mye PS2 spill. Lenke til kommentar
Rævalution Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis jeg loader PS2 spill så faller jeg HELT offline og folk aner ikke hva jeg spiller engang. Det er utrolig dumt syns jeg da jeg spiller utrolig mye PS2 spill. 8371934[/snapback] Fordi det finnes så få bra PS3-spill? Driter i en update, vil ha noe kult å spille på PS3. Motorstorm var gøy i tre dager, resten har jeg spilt før i andre klær... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) musikk i bakgrunnen når jeg spiller spill. mulighet for å nå XMB in game. Som lovet oppskalering av DVD mulighet for blue ray i 720p slik jeg slipper å skifte. 8369401[/snapback] Amen. Mine ønskjer til FW update, er at PS3 OSet blir like bra som XB360 sitt. Det fungerar heilt ypperleg. Og har mykje funksjonar som PS3 burde emulert. Dei fleste av dei har allereie blitt nevnt i denne tråden. Tydeleg at Microsoft har "set the bar" når det kjem til OS på konsoll. edit: det eg utheva i bromle sitt innlegg er forresten heilt ubrukeleg av Sony. At dei i det heile tatt gir ut noko so flawed er beyond meg. Endret 12. april 2007 av dark by design Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det ikke slikt at den skaleringen er bygd i en chip? Eller var det den de fjernet for å spare penger eller noe? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg skulle ønske man kunne fortsaette et "chatroom" mens man spiller. I tillegg hadde xvid vært artig men lite sansynlig. Neida, det er ikke en manglende chip som stopper dvd-oppskalering. Den chippen so ble tatt ut var en som kjørte ps2 spill på den japanske og amerikanske versjonen av ps3. Vi har fått software emulering i steden. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 1. Klokke i PS menyen, som på PSP, veldig greit å ha. 2. At musikken ikke avbrytes når man bruker PS Store eller PS Network menyene. (Generellt alt som ikke har egen musikk/lyd) 3. Støtte for flere av de store spillene (og de forskjellige versjonene av disse). F. eks. Gran Turismo serien & MGS serien. 4. Muligheten for å hoppe rett inn på en venn's server, rett fra friends menyen. (Men det vil uannsett støttes av HOME etterhvert) 5. Støtte for flere musikk & video format. Det jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det ikke slikt at den skaleringen er bygd i en chip? Eller var det den de fjernet for å spare penger eller noe? 8372354[/snapback] Skaleringschip eller noko slik ja. Rett og slett amatørmessig at Sony ikkje har fått til det der. Dei bør fiksa det. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Mine ønsker er: * Bedre støtte når det gjelder video format. * Mulighet for mp3 avspilling når man feks er på PS Store, surfer etc. * Bilde i eller mulighet til og bytte bakgrunn. * At man kan kjøre lyd ut fra HDMI og optisk samtidig, tungt og måtte gå inn i instillinger og bytte mellom HDMI eller optisk, ikke alltid det passer seg og bruke surround anlegget. * Spille spill med tastatur/mus. * Kunne koble mobilen til ved hjelp av BT så man kan overføre bilder etc. * Et lite prewiev når man browser bilder kunne gjort ting litt lettere. Det var de jeg kom på i farten.. Noen som vet når neste update dukker opp?? Endret 13. april 2007 av aJens1 Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hadde vært greit at den automatisk oppdaget av det var koblet til TVen med scart-kabel i stedet for HDMI-kabel. Spiller noen ganger på to forskjellige TVer, og hver gang jeg skal bytte blir det et helvetes styr. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 mykje gode forslag her og sony har nok det meste i tankene... noe sony virkelig burde tenke på er og få OSet til og kjøre på 32mb og ikkje 64mb, xbox 360 sitt kjører i bakgrunn på 32mb, 32mb differanse er ganske mykje for en utvikler..og dette er jo en stor ulempe for ps3 siden system minne da egentig ikkje har 256mb med egentlig 192mb... Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 mykje gode forslag her og sony har nok det meste i tankene... noe sony virkelig burde tenke på er og få OSet til og kjøre på 32mb og ikkje 64mb, xbox 360 sitt kjører i bakgrunn på 32mb, 32mb differanse er ganske mykje for en utvikler..og dette er jo en stor ulempe for ps3 siden system minne da egentig ikkje har 256mb med egentlig 192mb... 8374682[/snapback] Tror det skal en del til for å endre dette gjennom software siden dette er en veldig omfattende endring. Vil vel egentlig si at det er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå