Zithor Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Nei vi vet jo alle at Pc > Død mor. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Dette ligner bare bløff. Sikkert en kar som vil ha masse folk til å laste ned et HUGE virus! BLØFF BLØFF BLØFF! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Personlig tror jeg at fyren som står bak dette er interessert i å få gitt ut greia. Grunn? Gjett hvor enkelt det er å få jobb med et sånt prosjekt på CV-en! Han kan velge og vrake i gode jobber! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 hehe for alle dere som trudde dette var noe .. trur julaften er over gitt.. lettlurt. KILDE OM MODIFIKASJONEN Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kipt.. Så kjempefett ut. Finnes det andre slike modder? Endret 9. august 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Dette var triste greier folkens, jeg hadde, som sikkert mange andre, gledet meg mye og ikke minst lenge til denne modden. Men fortvil ikke det er et spill som heter Star Wars Force Unleashed, som kommer til våren 2008. Det ser utrolig kult ut, og ikke minst det er ekte Se traileren her; http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/# MEN det er som jeg har hørt ikke til pc.. Endret 11. august 2007 av RagnaRock Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nope, så kjøp deg en box Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dette, inkludert Asassins Creed, som jeg ikke hadde, har eller noen sinne kommer til å ha bra nok specs for å kjøre på full guffe på PC'n, kan være grunner til at på julaften kommer det til å være en pakke til meg fra julenissen Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har kommet litt mer info fra kotf.com nå: LAST UPDATES LAST UPDATES Thank you for your patience and support. Knights Of The Force is a huge MOD. And it's size is approximately 2GB. We are publishing it as 2 parts. The part's sizes are about 1GB. Sharing in this way will be easier.For a time we we're working on some critical bugs in the mod.Because of this, release is postponed several times.At the moment most bug finding and fixing is done.First part is getting released soon.I'm working on the setup right now.This time i'm not going to use a simple system like winrar.Because i have observed that most people doesn't read readme's and so this causes some problems.So now i'm working on an automatic install system.It will search if you have Jedi Academy installed in your computer and ask to you if it can't find After that, setup will install required softwares, update Jedi Academy and copy KotF file's to where they belong.Various thing's will be changed too. In the end, KotF will have a complicated but user friend setup.I am learning and experimenting with setup script language right now.I hope setup will be ready in 3-4 days but i'm going to leave the city for 2 days, so i may need a bit more time. Note (about update on jedi academy) The Jedi Academy you use will not be updated.KotF Setup will copy Jedi Academy files on your hard disk to another folder and a new jedi academy will be created for KotF. Eg har som alltid tro på at den kommer. ^^ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har ikke det stått lenge? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 leste du ikke posten minn? er jo I-nett verdens kjent at det der er en bløff Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror dette er ekte hva med Demoen!? Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vet ikke hva jeg skal svare, bare tro at det er ekte du.. Bare ikke gi han noen donations - Er jo bare det han er ute etter. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ja, er mange som har gått på den feilen gitt.. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har ikke planer om å donere noe ihvertfall ikke før moden er utgitt..... Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 OK! Nå har jeg begynt og tro at MODEN bare er en scheme og aldri kommer ut....... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Velkommen etter... Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nå står det at den skal komme i Oktober får bare håpe det er sant denne gangen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har sterke tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå